renta dla matki dziecka niepełnosprawnego

1. Data: 2003-11-20 11:11:51

Temat: renta dla matki dziecka niepełnosprawnego
Od: "Wiesław" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!
Proszę o pomoc w znalezieniu materiałów na temat renty dla matki dziecka
niepełnosprawnego. Wiem, że kiedyś taka renta się należała, jak jest teraz
????
pozdrawiam Wiesław

2. Data: 2003-11-20 12:55:40

Temat: Re: renta dla matki dziecka niepełnosprawnego
Od: "Slonex" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesław" <w...@i...org.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niepełnosprawnego. Wiem, że kiedyś taka renta się należała, jak jest teraz
teraz tez sie nalezy tylko ze matka musi miec 20 lat przepracowane.
Pozdro
slonex

3. Data: 2003-11-28 23:15:54

Od: "Manatka" <manatka_NO_SPAM@gazeta_NO_SPAM_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slonex" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> teraz tez sie nalezy tylko ze matka musi miec 20 lat przepracowane.
> Pozdro
> slonex

Jest tez zasilek staly przyslugujacy matce (opiekunowi prawnemu) dziecka
niepelnosprawnego. Zasilek wynosi 418 zl /mc
Warunki:
-orzeczenie o niepelnosprawnosci dziecka
-trudna sytuacja matrialna (kryterium dochodowe - dochod nie przekraczajacy
~1300 zl)
-koniecznosc sprawowania opieki nad dzieckiem - rodzic nie moze z tego
powodu podjac pracy.

Zasilek otrzymuje sie z MOPSu

--
Manatka