Re: renta socjalna 4x wiecej bedzie mozna dorobic

From: "Marcin-Sulski" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: renta socjalna 4x wiecej bedzie mozna dorobic
Date: Fri, 29 Dec 2006 21:51:28 +0100

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl>
napisał w wiadomości news:op.tlbt0sgd4zsuzp@adam...

(...)

> Na czym? Bo moim zdaniem polega na tym, że coraz mniej ludzi szuka pracy,
> a coraz więcej pracodawców szuka pracowników. Nie tak?

TAK !!!
to masz hu....we zdanie SORRY ale ..... patrzysz i nic nie widzisz :-(((((

coraz wiecej pracodawcow szuka ''murzynow do pracy za bezcen ''
a bezrobocie spada bo w urzedzie pracy po 1/2 roku skreslaja cie z listy
i statystyka bezrobotnych spada .... proste !!! prawda ?
reszta bezrobotnych juz wyjechala na zachod do pracy
i powoli zostaniemy tylko my ! ON

> Wiem to na podstawie faktów, które zebrałem objeżdżając Polskę w ramach
> kampanii aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych. Nie obrażam nikogo.
> Jak ktoś jest aktywny, to jego nie dotyczy to, co mówię, a większośc jest
> całkowicie bierna. Tak wyglądają realia.

TAK !!!
A ile pan proponowales za prace ON ??????????????????????
(Ps1. jezeli bedzie atrakcyjna oferta to z checia skorzstam i zrezygnuje
z obecnej pracy)

Ps.2 Przyznam sie panu ze obecnie nie zle mi idzie ale
gdybys pan zaproponowal cos konkretnego to z checia
podejme wspolprace z panem ;-)

Powiem tylko jedno ... ze ON tez potrafi liczyc i kalkulowac .....
( ON to nie znaczy....... ''tluk, idiota, nieuk,nieroba, polglowek
ktorego
mozna wykozystac osmieszyc, ztrudnic za grosze, itd...)

Nie dziw sie pan ze ON majac 600zl renty nie chce podjac pracy
za 700zl. ????? ( minus koszty pracy czyli dojazd do miejsca pracy + ubior
nooooooooooo i ewentualnie trzeba brac pod uwage to ze
gdy ci cos przekroczy to ci i te rencine zabiora czyli te oweee - 600zl..)
wiec cal ta praca mija sie z celem.... PRAWDA ???

a pan przedstawia ''FAKTY'' .............. ze ON to NIEROBY !!!!
DZIEKI CI O PANIE ZA NASZE PODSUMOWANIE !!!!!!!!!!!
amen

Ps. P.Adamie nie mij pan do mnie zalu
ale znam troche zycia jako sprawny i niepelnosprawny