renta socjalna-kiedy po europejsku skoro w uni jestesmy i chca zrownac ceny

1. Data: 2006-08-30 17:37:56

Temat: renta socjalna-kiedy po europejsku skoro w uni jestesmy i chca zrownac ceny
Od: "olek" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam rente socjalna 445zl czy za iles tam lat mam pewnosc ze ta renta
bedzie duzo wyzsza jak w krajach uni,czy cale zycie bede klepal biede

2. Data: 2006-08-30 18:20:30

Od: "marcin" <loky@NO_FUCKEN_SPAM_plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam rente socjalna 445zl czy za iles tam lat mam pewnosc ze ta renta
> bedzie duzo wyzsza jak w krajach uni,czy cale zycie bede klepal biede
>----------\
bedziesz klepal, i ja tez...

3. Data: 2006-08-30 18:44:43

Od: Paulla <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30 sierpień (środa) o godz. 20:20, marcin napisał(a) co następuje:

> bedziesz klepal, i ja tez...

wszyscy będziemy biedę klepać.

--
Nie jest sztuką pomylić się lecz naprawić swój błąd
Pozdrawiam Paulla

4. Data: 2006-08-31 08:14:02

Od: "Rafalek73_IPON" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba że nastąpi 4 rozbiór tego śmiesznego państwa, zwanego
polską. Specjalnie i celowo nazwa napisana przez małe 'p'.

5. Data: 2006-08-31 10:37:02

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafalek73_IPON" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
Chyba że nastąpi 4 rozbiór tego śmiesznego państwa, zwanego
polską. Specjalnie i celowo nazwa napisana przez małe 'p'.

W zasadzie już nastąpił

LM

6. Data: 2006-08-31 13:21:30

Od: "Rafalek73_IPON" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W zasadzie już nastąpił
>
> LM

No, w zasadzie tak.

7. Data: 2006-08-31 18:21:04

Od: "Rafik" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olek" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ja mam rente socjalna 445zl czy za iles tam lat mam pewnosc ze ta renta
> bedzie duzo wyzsza jak w krajach uni,czy cale zycie bede klepal biede

Nie wyobrażam sobie żeby pasożyty żyły w luksusie , jak się nie podoba to do
pracy , nawet ślepy może pracować

nie pozdrawiam

8. Data: 2006-08-31 21:55:57

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poznałem dziewczynę Polkę ON mieszkającą w Niemczech, dostaje ona podobną
do naszej renty w wysokości 500?, porównując ceny, min. wynajmu mieszkań to
jest to coś al'a nasza renta socjalna, ma tam jakieś dodatkowe przywileje
min. darmowe przejazdy taksówkami i etc.

Owa znajoma próbowała mnie poderwać na te 500?, nie wiem co robić,
z jednej strony mieć a nie mieć tych 500 ? ;) , z drugiej ta dziewczyna jest
brzydsza ode mnie!!! - i to mógłbym zboleć - gdyby nie to, że jest próżna,
bezgustnie mocno wymalowana - make-up zamiast ukrywać niedoskonałości natury ją
podkreśla i to złoto w nadmiernej ilości...

A tak międzynami, wegetacja za samą rentę socjalną - to jest prawdziwy masochizm...
jeżeli ktoś potrafi wyżyć za te 450 złotych - to ja go podziwiam.
--
Pozdrawiam Piotr

www.handbike.za.pl

9. Data: 2006-08-31 22:00:50

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poznałem dziewczynę Polkę ON mieszkającą w Niemczech, dostaje ona podobną
do naszej renty w wysokości 500 "ojro", porównując ceny, min. wynajmu mieszkań to
jest to coś al'a nasza renta socjalna, ma tam jakieś dodatkowe przywileje
min. darmowe przejazdy taksówkami i etc.

Owa znajoma próbowała mnie poderwać na te 500 "ojro", nie wiem co robić,
z jednej strony mieć a nie mieć tych 500 "ojro" ;) , z drugiej ta dziewczyna jest

10. Data: 2006-09-01 09:32:11

Od: "Abal" <andrzej_banas@(wytnij to!)o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wyobrażam sobie żeby pasożyty żyły w luksusie , jak się nie podoba to
> do pracy , nawet ślepy może pracować

Prze!!! Chuj jestes a na dodatek zawszony...

> nie pozdrawiam

OBYS WOJNY DOZYL!

dofinansowanie
Orzeczenie o niepelnosprawnosci
test
Przejscie podziemne brak udogodnien dla osób niepelnosprawnych
[media] seks asystent dla ON