renta socjalna opinie schizofrenia

1. Data: 2006-08-17 10:20:54

Temat: renta socjalna opinie schizofrenia
Od: "olek" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem na rencie socjalnej z powodu schizofreni.
Jestem na niej okolo roku.Nigdy nie pracowalem.Mam prawie 24 lata.Wszyscy mi
mowia zebym szedl do pracy,ze jestem darmozjadem i niewiadomo
kim,wyrzutkiem.Mowia mi to znajomi,rodzice i mam tego dosc.A ja po prostu
nie moge pracowac bo sie zle czuje.I bardzo boje sie ze mi kiedys zabiora
rente :(.Co o tym myslicie.Przerabane mam zycie

2. Data: 2006-08-17 11:33:25

Temat: Re: renta socjalna opinie schizofrenia
Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17-08-2006 o 12:20:54 olek <o...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> nie moge pracowac bo sie zle czuje.I bardzo boje sie ze mi kiedys zabiora
> rente :(.Co o tym myslicie.Przerabane mam zycie

Istnieją zakłady aktywności zawodowej dostosowane do potrzeb osób
dotkniętych schizofrenią.

Ale pierwszym, i podstawowym problemem nie jest to, czy ktoś cię nazywa
darmozjadem i czy ktoś cię wysyła do pracy, tylko ważne jest to, czy ty
sam chcesz pracować i zmienić nieco swoje życie.

Udostępniłem na emule link do króciutkiego filmu, który o tym opowiada.
Ściągnij, obejrzyj, pomyśl i sam znajdź odpowiedź na pytanie "CZEGO
CHCESZ". Jak już ją znajdziesz, to to, co kto ci będzie mówił przestanie
mieć znaczenie.

Oto link emule:

ed2k://|file|U%20Pana%20Cogito.avi|122796032|22A10E6
AB20E88ECA19F65677DC149E7|h=GJGRS6OZKSYTAQVAL5U3NI3F
6YOWCYTI|/

Adam Pietrasiewicz
Ogarnęła Cię lekka paranoja? Ktoś do listów ci zagląda?
http://www.paranoik.w.pl

3. Data: 2006-08-17 22:56:27

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olek" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Jestem na niej okolo roku.Nigdy nie pracowalem.Mam prawie 24 lata.Wszyscy mi
> mowia zebym szedl do pracy,ze jestem darmozjadem i niewiadomo
Cześć
Warto wyjść z domu i coś robić. Jeżeli nie chcesz pracować na etacie z jakiegoś
względu, bo np.
nie lubisz mieć szefów - to może zajmij się sportem lub pracą np. społeczną,
znajdź sobie jakieś interesujące hobby na którym możnaby zarobić parę złotych.
Najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie byłby własny biznes i wtedy sam sobie jesteś
sterem, żeglażem i okrętem i kręcisz lody ;-)
--
Pozdrawiam Piotr

www.handbike.za.pl

4. Data: 2006-08-18 12:17:41

Od: Sławek <s...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Grela (interpio) napisał(a):
> [...]
> Najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie byłby własny biznes i wtedy sam sobie jesteś
> sterem, żeglażem i okrętem i kręcisz lody ;-)
Jestem za

--
Pozdrawiam Sławek

s...@r...mm.pl
lub a...@t...pl

Podatkiem w niepełnosprawnych
Akcja Rehabilitacja!!!!!!!
Odwolanie w sprawie naliczenia zabizonej emerytury w ZUS-ie
Odwolanie w sprawie naliczenia zabizonej emerytury w ZUS-ie
Zagrożone miejsca pracy dla niepełnosprawnych.