respirator

1. Data: 2001-10-14 14:35:16

Temat: respirator
Od: "wieno" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolega chorujący na dystrofię zanikową boczną pilnie potrzebuje przenośny
respirator, by w miarę "normalnie" funkcjonować w domu. W przeciwnym razie
będzie skazany na stały pobyt w szpitalu.
Proszę o rady i pomoc.
Wiesiek N.

2. Data: 2001-10-14 23:30:58

Temat: Re: respirator
Od: "Tomasz Gumny" <t...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Kolega chorujący na dystrofię zanikową boczną pilnie potrzebuje przenośny
>respirator, by w miarę "normalnie" funkcjonować w domu. W przeciwnym razie
>będzie skazany na stały pobyt w szpitalu.

Swego czasu przeczytalem informacje, ze przy Ministerstwie Zdrowia powstaje
"bank respiratorow". Nawet znalazlem ten link
http://www.radio.com.pl/reportaz/ostudiu.asp - mozna pojsc tym tropem.
Najlepiej chyba skontaktowac sie z najblizszym oddzialem TZChM (jest w
Walbrzychu) http://www.idn.org.pl/tzchm/index.htm i tam popytac.
TG

3. Data: 2001-10-18 22:02:42

Od: "wieno" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz Gumny <t...@i...org.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9qd74q$fac$...@n...tpi.pl...

> [...]
powstaje
> "bank respiratorow". Nawet znalazlem ten link

Poszedłem, teraz czekam na odpowiedź.

> Najlepiej chyba skontaktowac sie z najblizszym oddzialem TZChM (jest w
> Walbrzychu) http://www.idn.org.pl/tzchm/index.htm i tam popytac.

To ja jestem przewodniczącym oddziału wałbrzyskiego TZChM. Teraz jest
ciężko z każdym sprzętem medycznym, a zwłaszcza gdy chodzi o wypożyczenie
lub zakup.

Dziękuję serdecznie za odzew i pomoc.

Wiesiek N.
Regionalny Oddział Wałbrzyski Towarzystwa Zwalczania Chorób Mięśni
http://www.clan.pl/~tzchmwch
t...@c...pl

4. Data: 2001-10-19 22:31:23

Od: "Tomasz Gumny" <t...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Poszedłem, teraz czekam na odpowiedź.

Daj znac co z tego wyniklo, OK?

>To ja jestem przewodniczącym oddziału wałbrzyskiego TZChM.

:-)
TG

Platformy schodowe - prosba o rade / pomoc
SamiSobie - rozne
Pytanie o kursy pracy
Propozycja ws Internetu - prosze o opinie
stypendium dla osoby niepelnosprawnej ?