restauracja arabska w Warszawie

1. Data: 2003-02-04 14:57:42

Temat: restauracja arabska w Warszawie
Od: "Ewusek" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)
chcialabym sie dowiedziec czy ktos z Was moze mi polecic dobra arabska,
afrykanska restauracje w Warszawie.

Pozdrawiam,
Ewa

1. Data: 2003-02-04 16:35:56

Temat: Re: restauracja arabska w Warszawie
Od: "piotr_toczol" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewusek" <e...@p...com> napisał w wiadomości
> Witam :-)
> chcialabym sie dowiedziec czy ktos z Was moze mi polecic dobra arabska,
> afrykanska restauracje w Warszawie.
>
> Pozdrawiam,
> Ewa

Witaj
Arabska, ktora moge polecic to oczywiscie "Samira" boczna Niepodleglosci,
jadac od centrum po prawej stronie przed biblioteka, zaraz jak miniesz
skrzyzowanie Niepodleglosci Wawelska. Uwaga nie przy samej ulicy tam tez
bylem, ale jedzenie duuuuuzo gorsze.Jezeli chodzi o afrykanska to bylem w
knajpie "Lagos" rog Odynca i Niepodleglosci, ale swinstwo dostalem straszne
a herbate w filizance od Lavazza, malo jej bylo:)
Pozdrawiam
Piotr

1. Data: 2003-02-04 16:48:00

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

fajna afrykanska to "tam tam" na foksal.

1. Data: 2003-02-06 09:41:36

Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chcialabym sie dowiedziec czy ktos z Was moze mi polecic dobra arabska,
> afrykanska restauracje w Warszawie.

Libańska może być??

"Le cedre" , Al.Solidarności po praskiej stronie, vis-a-vis misiów.

1. Data: 2003-02-06 10:08:24

Od: "Ewusek" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

a jaka jest specjalnosc kuchni libanskiej ? co oni jedza ?

Pozdro,
Ewusek

1. Data: 2003-02-07 08:37:11

Od: Marcin E. Hamerla <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewusek napisal(a):

>chcialabym sie dowiedziec czy ktos z Was moze mi polecic dobra arabska,
>afrykanska restauracje w Warszawie.

My ostatnio pare razy zawitalismy do sympatycznej knajkpi arabskiej
przy WGE. Polecam ja.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

"Płoń, płoń, płoń parlamencie, spali Cię ogień na historii zakręcie."

1. Data: 2003-02-09 18:28:57

Od: "jot_be" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jaka jest specjalnosc kuchni libanskiej ? co oni jedza ?

połaczenie kuchni arabskiej ze sródziemnomorską - więcej warzyw ale mięsa
raczej po arabsku...
niezłe generalnie jest...
restauracja trzyma poziom od kilku lat.

Pozdr