Re: rezonans magnetyczny-badanie

From: "Majka04" <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: rezonans magnetyczny-badanie
Date: Fri, 6 Aug 2010 13:58:31 +0200

Użytkownik "Majka04" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:i3f03q$o3t$1@news.task.gda.pl...
> Czy może ktoś wie, czy można zrobić rezonans bez skierowania lekarza i czy
> robi się całego organizmu, czy trzeba wskazać czego ma dotyczyć.
> Pozdrawiam

Witam. Badań i specjalistów zaliczyłam na pęczki i nic.
2 razy USG Deplera. 2 prześwietlenia stóp., badanie najróżniejsze krwi:
cukrzyca, tarczyca, markery, nerkowe, wątrobowe, nie związane z tym ale
badanie TK płuc. Lekarze, chirurg ogólny, ortopeda, 2 razy neurolog,
dermatolog..., badanie prądem nerwów, czy nie uszkodzone .
Te podwójne badania i wizyty to brak zaufania lekarza do lekarza, a nie mój
wymysł.
Choroby nie stwierdzono, a właściwie to że mogłoby być więcej wit. B12 w
surowicy /303/, ale 15 zastrzyków nic nie poprawiło jak i magnez podany w
kroplówce i różne przeciwbólowe nie zmieniły mojej przykrej sytuacji.
Dzisiaj jeszcze raz idę do neurologa /uczciwego człowieka/, by powiedział
czy następnymi zastrzykami truć się, bo to cocarboxylasa jak pisze moja
doktor lub jak podaje apteka cocarboxylasum jelta. Być może, że dla nich to
to samo, ale dla zwykłego śmiertelnika trochę robi zamieszanie. Ma to być
lek na neuropatię, której nie stwierdzili wcześniejsi neurolodzy.
A co do kasy to już i tak jestem spłukana, bo choć miałam skierowania to za
większość badań i wizyt płaciłam, by przyśpieszyć diagnozę i ulżyć sobie, a
i tak nic dalej nie wiadomo.