roślina parząca

11. Data: 2004-07-16 04:57:18

Temat: Re: roślina parząca
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiek Mirku, wiek. Starość nie radość. Z wiekiem odporność alergiczna maleje.
> :-))
>

> To co wspomniałeś to są siątki które dokuczają.50 siątka,itd,oby
wiele.Tamto wyglądało jakby mi ktoś szklankę wrzątku wylał na
obojczyk,były zacieki.Nie bolało a trzy tygodnie wolnego w czerwcu
płatne 100% to nie byle co.A teraz miałem bąble za darmo i to boli.
Wszystkie wymienione dotykam i nic. Mirzan

12. Data: 2004-07-16 06:12:44

Od: marko <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Jul 2004 22:18:25 +0200, mirzan napisał(a):

Czy było to połączone z dłuższym wystawieniem skóry na słońce?

Słońce + spocona skóra + sok z rośliny = obrzęk i paskudne bąble?

--
marko komar

13. Data: 2004-07-16 06:58:25

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> Jak robiłem próby to na skórze suchej i spoconej ,nigdy nic.
Na ręce wyglądało jakby prysnął palący się plastyk z ogniska.
Ale nie mógł wejść pod koszulę.Groźne to nie jest bo blizny nie zostają,
jednak przykre.Jak wykryję,dam znać . Mirzan

14. Data: 2004-07-16 07:33:02

Od: "Monia" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> -Co to może być?Mirzan-
Witam!
Mi do glowy przychodzi jeszcze parzydło lesne i Echium ktore tez drazni skore,
Nie wiem co masz w swoim ogrodzie :)
U mnie niestety wystepuje w czasie slonecznej pogody, i kontakcie z ziemia
(kurzem) i roslinami przy okazji, pokrzywka na calych rekach, niezaleznie od
tego czego sie dotkne :(
Powodzenia w sledztwie
Monia

15. Data: 2004-07-16 08:47:47

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał

> Nie ma czegoś takiego jak "gruczoły terpenowe".

Jak to nie ma? Chcesz powiedzieć, ze ludzie nie wiedzą co piszą?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

16. Data: 2004-07-16 11:59:42

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

marko komar napisał:
> Czy było to połączone z dłuższym wystawieniem skóry na słońce?
>
> Słońce + spocona skóra + sok z rośliny = obrzęk i paskudne bąble?

W takich własnie okolicznościach "zbąblowało"
mojego kolegę, który dotykał nasienników pasternaka. :-(
Nie smarował sokiem ale przechodził przez łan dziko rosnącej łąki.

Pozdrawiam ostrożnie, :-)
Zbyszek

17. Data: 2004-07-16 12:30:04

Temat: Re: ro?lina parz?ca
Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Jul 2004 22:18:25 +0200, "mirzan" <l...@o...pl> wrote:

> Zdarzyło mi się parę razy ,że dotknąłem jakiegoś zielska na działce,
> i wyszły rozległe,bezbolesne oparzenia ze wszystkimi objawami.(...).Barszczu
> nie mam .Co to może być?

Podobno ruta też parzy wrażliwców. Nie próbowałam, bo jeszcze
malutka. Sprawdzę jak mi podrośnie :)

Mam za to najwyrażniej barszcz, albo inne licho podobne, wysokie
na 2m, zdjęcia zrobiłam, to po niedzieli zamieszczę, coby mi
jakaś dobra dusza pomogła rozpoznać zielsko. Cudnej urody gigant
z gęstym kwiatostanem średnicy chyba z pół metra. Dotykałam, nie
parzy, ale ciekawi mnie jak rozpoznać barszcz zwyczajny od
sosnowskiego.

Pozdrawiam,
Anka :)

18. Data: 2004-07-16 12:55:42

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to nie ma? Chcesz powiedzieć, ze ludzie nie wiedzą co piszą?
> ;-)
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

Jeśli przepisują bezmyślnie.

Pozdrawia jak leci boletus

19. Data: 2004-07-16 14:06:21

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl>

> Jeśli przepisują bezmyślnie.

Wiesz dlatego, że przepisywali od ciebie?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

20. Data: 2004-07-16 14:33:49

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz dlatego, że przepisywali od ciebie?
> ;-)
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

Czytam teksty, które bierzesz z internetu żywcem
i tej biednej dokumentnie już zbałamuconej grupie
ludzi po przejściach prezentujesz;-)

Pozdrawia boletus

lilie...do Mirka głównie :)
erodium