robótki ręczne -zeskanowałam

21. Data: 2005-10-16 09:42:45

Temat: Re: robótki ręczne -zeskanowałam
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agi skrzynka ma pulapke antyspamowa,wytnijcie ja z adresu a dopukacie sie na
priv.
Pozdrawiam
Pusia

22. Data: 2005-10-16 10:42:23

Od: "Lori" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Agi skrzynka ma pulapke antyspamowa,wytnijcie ja z adresu a dopukacie sie na
> priv.
> Pozdrawiam
> Pusia
Kurcze , a która to ta pułapka ??? Nie chcę zaśmiecać grupy swoim "ja też
poproszę " ale odrzuca mi adresata...
Pozdrawiam Lori

23. Data: 2005-10-16 11:02:20

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Oct 2005 12:42:23 +0200, "Lori" <a...@w...pl> wrote:

> Kurcze , a która to ta pułapka ??? Nie chcę zaśmiecać grupy swoim "ja też
>poproszę " ale odrzuca mi adresata...
>Pozdrawiam Lori

Czegoś tu nie rozumiem, przecież skanami dysponuje/dysponowała Esterka
a nie Agnieszka, wiec jaki cel ma proszenie jej o wzorki na priv?
Post w wersji oryginalnej jest z 2003 roku i nie wiadomo czy osoba
proponująca skany jeszcze tu bywa i czy skany wciąż posiada.
Pozostaje mieć nadzieję, że ktoś jeszcze je zachomikował i sie
podzieli :)
Całość wątku
http://glinki.com/?l=6ue3kv
Moolinea

24. Data: 2005-10-16 11:22:20

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry pomylilam imiona i nie zauwazylam ze post jest az tak
staryyyyyyyyyyyyy.
Pusia

25. Data: 2005-10-16 12:01:20

Od: " " <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy i ja moge sie dolaczyc do prosby o przeslanie skanow?

pozdrwiam
w...@g...pl

26. Data: 2005-10-16 14:46:39

Od: Iwa <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16-10-2005 o 13:02:20 Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> napisał:

> Pozostaje mieć nadzieję, że ktoś jeszcze je zachomikował i sie
> podzieli :)

Włąśnie mam taką nadzięję że ktoś to ma i prześle dalej:)

_______________
Pozdrawiam Iwa

27. Data: 2005-10-16 15:03:55

Od: "Agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwa" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

> Włąśnie mam taką nadzięję że ktoś to ma i prześle dalej:)
>
> _______________
> Pozdrawiam Iwa

Ja też mam taka zadzieję.

pozdrawiam
Aga

28. Data: 2005-10-16 23:01:39

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):

> Ja też mam taka zadzieję.

Kochane, nie wiem co z tego mam w wersji elektronicznej, a co na
papierze, ale sporą część powinnam mieć.
Mam też ze dwie płytki tylko z szydełkiem i drutami - mogę udostępnić -
piszcie na priv...

--
Pozdrówki,
Aneczka

29. Data: 2005-10-17 15:40:13

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, kilka z Was napisało, zaczęłam wysyłać i mam masowe powroty.
Ponieważ jest to czasochłonne (teraz ja muszę czyścić skrzynki), bardzo
proszę - wyczyście je, albo załóżcie sobie większe (jak któraś chce -
mogę wysłać "zaproszenie" do gmaila, duże są też na onecie, tylko trzeba
je powiększyć, czy też na interii...

Będę dalej wysyłać jutro popołudniu...

--
Pozdrówki,
Aneczka

30. Data: 2005-10-17 16:09:04

Od: "PPINKA" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> je, pomyślałam sobie że może wam też się przydadzą, oto numery które
> posiadam zeskanowane
>
> robótki ręczne 08 2001    robótki ręczne 10 2001    robótki ręczne 02 2002
> robótki ręczne 03 2002    robótki ręczne 04 2002    robótki ręczne 08 2002
> robótki ręczne 10 2002    robótki ręczne 11 2002    robótki ręczne 12 2002
> robótki ręczne 03 2003   krzyżyki                            robótki ręczne
> 04 2003
> robótki ręczne 05 2003    robótki ręczne 06 2003
>
> zostało jeszcze kilka numerów niezaeskanowanych ale to w późniejszym czasie

Witam!
I ja bardzo PROSZĘ o te skany:) Wzorów NIGDY dość :) Z góry dziękuje - PPINKA

Proszę o pomoc
(xxx) michael powell - schematy ktos szukal
Do Czestochowianek
technika serwetkowa
{SPAM-KRAKÓW} - Nowa strona