rogale marcińskie

1. Data: 2009-11-11 19:53:00

Temat: rogale marcińskie
Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Czy poza Poznaniem są do dostania rogale marcińskie?
Dokładniej chodzi mi o okolice Wrocławia :)

A może jakiś Poznanianin byłby tak dobry i wysłał mi kurierem kilka
rogalików? :D

PZdry,
/\/\\/\/

2. Data: 2009-11-11 20:27:41

Temat: Re: rogale marcińskie
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

wolim pisze:
> Czy poza Poznaniem są do dostania rogale marcińskie?
> Dokładniej chodzi mi o okolice Wrocławia :)
>
> A może jakiś Poznanianin byłby tak dobry i wysłał mi kurierem kilka
> rogalików? :D

Można kupić we Wrocławiu. W Pasażu Grunwaldzkim wczoraj kupiłam rogale
marcińskie produkcji poznańskiej (Karpicko), natomiast dzisiaj, jak co
roku, z pewnością można było kupić w cukierni na Partyzantów. Tam też
zwykle mają dobre. Ale dzisiaj taka pogoda, że nie chciało mi się z domu
nosa wyściubiać.

Ewa

3. Data: 2009-11-11 23:05:43

Od: Almar <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> roku, z pewnością można było kupić w cukierni na Partyzantów. Tam też
> zwykle mają dobre. Ale dzisiaj taka pogoda, że nie chciało mi się z domu

ja mieszkam na takim wypizdowie że jak z ojcem jadę furą po zakupy do
miasta to mamy załadowną ją po same burty, ojciec ma wypłatę 2 razy w
roku jak sprzeda wieprzki

kasztany
Dobra kiełbasa wołowa :)
Jaki to tort