rok wróbla?

1. Data: 2012-02-14 16:56:32

Temat: rok wróbla?
Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

skoro ich coraz mniej, to może rok małego, burego sraluszka obwołać?

moon

2. Data: 2012-02-14 20:43:42

Temat: Re: rok wróbla?
Od: HGW <h...@h...abuse> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-14 17:56, Moon pisze:
> skoro ich coraz mniej, to może rok małego, burego sraluszka obwołać?

Ale którego? Tego "tradycyjnego" małe, "okrągłe" i całe brązowe, dawno
takiego nie widziałem, czy te "nowe", sporo większe, "podłużne" i
wielokolorowe?

3. Data: 2012-02-15 01:54:36

Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HGW" <h...@h...abuse> napisał w wiadomości

> Ale którego? Tego "tradycyjnego" małe, "okrągłe" i całe brązowe, dawno
> takiego nie widziałem, czy te "nowe", sporo większe, "podłużne" i
> wielokolorowe?

O rety, mamy je też jako podróby z CHIN???
to nie wiem...

moon

4. Data: 2012-02-15 13:19:02

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-15 02:54, Moon pisze:

> Użytkownik "HGW" <h...@h...abuse> napisał w wiadomości

> O rety, mamy je też jako podróby z CHIN???
> to nie wiem...
:)
Z Chin mogą być jedynie podróby
bo prawdziwe wróble wytłukli u siebie podczas rewolucji kulturalnej
w trakcie tzw drugiej wielkiej wojny ludzi z ptakami
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
sklep: http://trawki.pl/
http://www.facebook.com/pages/Trawkipl/1175387782846
39

5. Data: 2012-02-15 16:30:44

Od: "Ponury" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <m...@y...com> napisał w wiadomości
> skoro ich coraz mniej, to może rok małego, burego sraluszka obwołać?

Witam!
Kolorowe wróble?
Hmm!
Ale rzeczywiście! Rok wróbla jest doskonałym pomysłem!
Czy mamy jakieś recepty na ratowanie wróbli?
I proszę ich nie nazywać "szczurami" bo to się nie godzi!
Zimą widziałem TYLKO jednego wróbla... :-(

Pozdrawiam!

6. Data: 2012-02-16 00:57:33

Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ponury" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Czy mamy jakieś recepty na ratowanie wróbli?
> I proszę ich nie nazywać "szczurami" bo to się nie godzi!
> Zimą widziałem TYLKO jednego wróbla... :-(

Tytuł szczura mają od zawsze, a zwłaszcza w Krakówku GOŁĘBIE.
Wróbelek, istota niewielka, jest tylko małym i wesołym sraluchem.

ćwir, ćwir - moon

7. Data: 2012-02-16 19:40:18

Od: "Ponury" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tytuł szczura mają od zawsze, a zwłaszcza w Krakówku GOŁĘBIE.
> Wróbelek, istota niewielka, jest tylko małym i wesołym sraluchem.
>
> ćwir, ćwir - moon
A tak prosiłem!
:(

8. Data: 2012-02-17 06:38:24

Od: " skryba" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moon <m...@y...com> napisał(a):

> skoro ich coraz mniej, to może rok małego, burego sraluszka obwołać?

Niezły pomysł. Nadchodzi z pewnością czas na wybory patrona grupy.
Tylko czy Jerzy W. zwany Wysoką a w sprawach patrona grupy Nigdy Nieomylną
Komisją Skrutacyjną zechce się jeszcze w to bawić?

Pozdrawiam totemowo
skryba

9. Data: 2012-02-17 07:05:52

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-17 07:38, skryba pisze:
> Niezły pomysł. Nadchodzi z pewnością czas na wybory patrona grupy.
> Tylko czy Jerzy W. zwany Wysoką a w sprawach patrona grupy Nigdy Nieomylną
> Komisją Skrutacyjną zechce się jeszcze w to bawić?

Jeśli, to bardzo głosuję za wróblasem.
...Wróbelek jest mała ptaszyna,
wróbelek istota niewielka,
on brzydką stonogę pochłania,
Lecz nikt nie popiera wróbelka...
--
B.

10. Data: 2012-02-17 07:10:15

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-14 21:43, HGW pisze:

> Ale którego? Tego "tradycyjnego" małe, "okrągłe" i całe brązowe, dawno
> takiego nie widziałem, czy te "nowe", sporo większe, "podłużne" i
> wielokolorowe?

Wielokolorowe?
Hm, nie spotkałam.
U nas jest mnóstwo mazurków, różnią się wróbli zwyczajnych, ale
wielokolorowe też nie są, tylko szaro-brązowe.
--
B.

prognoza pogody na wiosnę 2012
Uniwersytecki kurs meteorologii przez internet COME.UW
Sroki i wróble
mizuna
Kiedy przycinanie drzewek