rolled oats

1. Data: 2001-11-11 11:57:34

Temat: rolled oats
Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

czasem szukam jakis ciekawych przepisow na anglojezycznych stronach.
w niektorych natykam sie na taki skladnik: rolled oats
co to jest? ktos wie?

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-11-11 12:47:38

Temat: Re: rolled oats
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

platki owsiane, czyli rozplaszczay owies (wyobraz sobie walec jak
jezdzi po ziarnkach owsa i masz gotowe...zaznaczam, ze nie warto
samemu tego robic ;) ). znaczy to, co kupujesz w sklepie na
owsianke.
a moglabys zrobic owsianke jak robia na polncnych koncach tych
wysep - na wodzie i z sola...

Krysia

>czasem szukam jakis ciekawych przepisow na anglojezycznych stronach.
>w niektorych natykam sie na taki skladnik: rolled oats
>co to jest? ktos wie?
>
>pat

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-14 09:40:14

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:
> a moglabys zrobic owsianke jak robia na polncnych koncach tych
> wysep - na wodzie i z sola...

tak czasem robie :)
a czasem z mlekiem sojowym.
i dorzucam daktyli, fig, moreli, orzechow, slonecznika, wiorkow, siemienia,
jablek,... na co mam ochote :)
o! jablek czasem, a czasem takiego czegos z porzeczek co moja mama kiedys
robila - nie jest slodkie, za to jest kwaskowate, dodaje rewelacyjnie
wyrazistosci wszelkim kaszkom/platkowm gotowanym, ciastom... pycha :)

pat

1. Data: 2001-11-14 09:59:56

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

PatryCCCja wrote:

> tak czasem robie :)

takiego mi smaku narobilas ze wlasnie sobie gotuje owsianke z duza iloscia
wiorkow kokosowych i innych bakali :)

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl
SPINACZ http://www.spinacz.pl/

Mam juz 40
^^FALE DUNAJU^^
MOże ktoś otworzy sklep z produktami listowymi?
ogłoszenia.
Nie zapomnijcie o aparatch fotograficznych!