ropa

1. Data: 2005-10-08 12:57:03

Temat: ropa
Od: "Patters" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam sie co to moze byc, skoro przy przelykaniu mam nieprzyjemne
uczucie ropy w ustach. To tak jakby ta ropa tkwila gdzies na jezyku czy
podniebieniu. Szorowanie pasta do zebow nic nie daje, to jakis stan zapalny
chyba? Ale nigdy o czyms takim nie slyszalem. Wiecie co to moze byc?

Marek

2. Data: 2005-10-08 15:27:14

Temat: Re: ropa
Od: Konrad <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Patters napisał(a):
> [...]
> podniebieniu. Szorowanie pasta do zebow nic nie daje, to jakis stan zapalny
> chyba? Ale nigdy o czyms takim nie slyszalem. Wiecie co to moze byc?

migdałki.

3. Data: 2005-10-08 15:34:15

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ropiejący ząb/dziąsło ?

4. Data: 2005-10-08 23:25:38

Od: "Patters" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

> migdałki.

Migdalow nie mam. I nie chodzi o zab czy dziaslo. Centralnie jakbym mial
rope wydobywajaca sie z jezyka, czy z tego calego przewodu pokarmowego w
dol. I nie chodzi o to, zebym ja ta rope widzial namacalnie, ale ze czuje ja
ilekroc przelykam. Moze to wrzody czy cos? Matka sugerowala, ze to
splywajacy katar z zatok - mam alergie niezidentyfikowana swoja droga.
Pozdr,

Marek

5. Data: 2005-10-09 16:52:53

Od: Konrad <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Patters napisał(a):
> [...]
> ilekroc przelykam. Moze to wrzody czy cos? Matka sugerowala, ze to
> splywajacy katar z zatok - mam alergie niezidentyfikowana swoja droga.

wszystkich migdałów nie masz? to może być gronkowiec.

6. Data: 2005-10-14 20:31:42

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

może ropa spływa z zatok po tylnej ścianie gardła?

MASTERING MRI-Multimedialny Kurs Rezonansu Magnetycznego!!
wypadające włosy
Amortyzacja [tylko dla panów]
specjalizacja lekarska za granica
Ptasia grypa...