Re: ropny katar - czy biec do lekarza ?

From: "Aicha" <b...@t...ja>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: ropny katar - czy biec do lekarza ?
Date: Thu, 5 Feb 2009 12:36:45 +0100

Użytkownik "Sariusz" napisał:

> ACC 600, bioparox, eurespal w tabletkach, flixonase i polecenie
> przyjmowania lekow przeciwzapalnych (zakupilem ibuprom zatoki)-

Rany boskie! Ja wiem, że wg najnowszych tryndów zapalenie zatok leczy
się sterydami i bóg wie, czym jeszcze, ale ja sama sobie zaordynowałam
Augmentin (1 g), zamiast ACC od lekarki - i nic więcej - i ropny katar
zaczął ustępować od pierwszej dawki, a przedtem miałam potworny ból
głowy i jednego oczodołu i ataki "telepania" (stan podgorączkowy,
więcej zwykle nie miewam) - kilka w ciągu dnia. Tudzież zaburzenia
węchu. Tyle, że go przyjmuję jak należy - od tygodnia. To taki opis
przypadku bardziej niż sugestia.

--
Pozdrawiam - Aicha (zdecydowanie oldskulowa)