rosliny mi gina !!!

1. Data: 2001-08-29 17:10:38

Temat: rosliny mi gina !!!
Od: z...@z...net (kober) szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam oczko wodne okolo 4000l a w nim 8 ryb okolo 10 cm (sum, 2 orfy, 3 liny,
2 karasie), 2 malze oraz przez okres letni zolwia czerwonolicego :) niestety
pewnego dnia rosliny (kaczence, irysy, hiacynty wodne, salaty wodne, zabi
scieg, agawa wpdna) bedace w kontakcie z woda nagle zaczely zolknac i po
kilku dniach zginely zupelnie :( tydzien po tym fakcie kupilem kilka roslin
plywajacych i teraz znow obserwuje zolkniecie lisci. Narazie zabralem je
takiego plastikowego oczka z inna swierza woda i zastosowalem preparat 'sera
ectopur' (przeciw grzybom w akwarium) i nie wiem co robic dalej i co moglo
byc tego przyczna. Woda w oczku nie byla wymieniana i zadnych resztek
jedzenia nie widac. W oczku znajduje sie pompa z filtrem (ma w srodku kulki
tylko zapomnialem jak to sie
nazywa :) )i codziennie jest wlaczona. Jezeli mozecie poradzcie cos.

pozdrawiam
kober

2. Data: 2001-08-29 19:45:06

Temat: Re: rosliny mi gina !!!
Od: "lolo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy przypadkiem nie stosowałeś preparatu przeciwko glonom? I nie
przedawkowałeś? Lucjan

3. Data: 2001-08-29 19:58:09

Od: z...@z...net (kober) szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Czy przypadkiem nie stosowałeś preparatu przeciwko glonom? I nie
> przedawkowałeś? Lucjan

Byl stosowany ale jakies 3 tygodnie wczesniej

pozdrawiam
kober

4. Data: 2001-08-30 13:26:20

Od: "lolo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli użyłeś preparatu Algo Fin firmy TetraPond to już masz gotową odpowiedź
dlaczego rośliny giną . Zastosuj odżywkę dla roślin i ryb a po 2-3
tygodniach wszystko wróci do normy, oczywiście zmień około 1/3 wody w oczku
przed zastosowaniem odzywki.

Z pozdrowieniami Lucjan

5. Data: 2001-08-30 13:47:03

Od: z...@z...net (kober) szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Zastosuj odżywkę dla roślin i ryb

Mozecie polecic jakas ????

pozdrawiam
kober

6. Data: 2001-09-01 16:18:36

Od: "lolo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponował bym preparat Aquaflora firmy Zoolek z Łodzi dostaniesz to w
sklepie akwarystycznym lub w sklepie ogrodniczym u mnie pomogło rośliny
odżyły.

Lucjan

7. Data: 2001-09-01 16:56:33

Od: z...@z...net (kober) szukaj wiadomości tego autora

dzieki wlasnie stosuje to od wczoraj :) po ilu widac wyniki ?????

pozdrawiam
kober
wejdz i zaglosuj :)
http://www.animal.pl/ranking/in.php3?site=998898698 dzieki :)

8. Data: 2001-09-01 20:45:41

Od: "lolo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie to trwało około tygodnia , teraz oczy się śmieją bo widać jak
ożywiają całe oczko. Myślę że i u Ciebie będzie wszystko ok.
Lucjan

dlaczego tarasowe?
Co pod drzewami ?
Witajcie !!! (po przerwie)