rosnie robotkarz

1. Data: 2003-11-08 17:17:06

Temat: rosnie robotkarz
Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musze sie z Wami podzielic ciekawostka.

Otoz moje dzieciaki bardzo interesuja sie tym, co ja dlubie i wyszywam. Dzis
bylo ich pierwsze podejscie, inicjacja robotkowa. Dalam coreczce (5 lat)
szydelko do reki i pokazywalam, jak sie robi lancuszek. Ale jej 4-letni brat
takze chcial robic to samo. Corka szybko rzucila robotke, a ten maly przed
chwila(gdzies po godzinie) podszedl do mnie z dluuuugim lancuszkiem
samodzielnie zrobionym.
Mialam - doslownie - lzy w oczach. Cos z niego bedzie, prawda? Taki Mistrz
Michal!

Magda N.

1. Data: 2003-11-08 17:51:05

Temat: Re: rosnie robotkarz
Od: "Anake" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratulule takiej wspaniałej pociechy :)))

1. Data: 2003-11-15 01:38:01

Od: "kasiatoya" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anake" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Gratulule takiej wspaniałej pociechy :)))

swietnie!!! :))))
to naprawde slodkie :)
moj synek ma dopiero dwa i pol roku wiec szydelko trzymam jak na razie od
niego z daleka...
:))))

Pranie haftu na farbujacym materiale - pomocy!
cos dla malych dzieci
Poznań - spotkanie w Stokrotce
poznańskie spotkanko
domki Michaela powella