rosyjscy okuliści w Poznaniu

1. Data: 2005-09-06 18:48:14

Temat: rosyjscy okuliści w Poznaniu
Od: "KrzysztofG" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam jakiegoś kontaktu, adresu, telefonu czy czegokolwiek z rosyjskimi
okulistami pracującymi w Polsce. Kiedyś pracowali w Katowicach, podobno
przenieśli się do Poznania. Ma ktoś może jakieś namiary?

Krzysztof

2. Data: 2005-09-06 19:02:09

Temat: Re: rosyjscy okuliści w Poznaniu
Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 6 Sep 2005 20:48:14 +0200, na pl.soc.inwalidzi, KrzysztofG działając w
porozumieniu ze swoją klawiaturą popełnił(a) następujący ciąg znaków:

> Szukam jakiegoś kontaktu, adresu, telefonu czy czegokolwiek z rosyjskimi
> okulistami pracującymi w Polsce. Kiedyś pracowali w Katowicach, podobno
> przenieśli się do Poznania. Ma ktoś może jakieś namiary?

AFAIR oni pracowali przez jakiś czas w Korvicie, w Kozichgłowach k.
Poznania. Nie mam pojęcia, czy jeszcze tam pracują, mogę co najwyżej podać
Ci numer telefonu Korvity: (061) 811 19 16 oraz mail:
korvita(at)korvita.pl

Pozdrawiam
marder

--
ZUS z pewnością jest grupą przestępczą, ale na pewno nie zorganizowaną

3. Data: 2005-09-07 19:17:06

Od: "KrzysztofG" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Poznania. Nie mam pojęcia, czy jeszcze tam pracują, mogę co najwyżej podać
> Ci numer telefonu Korvity: (061) 811 19 16 oraz mail:

Dzięki serdeczne za pomoc. Jeśli jeszcze ktoś coś wie proszę, napiszcie

Krzysztof

4. Data: 2005-09-08 10:18:10

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 7 Sep 2005 21:17:06 +0200, "KrzysztofG" <k...@p...pl>
napisał(a):

>FAIR oni pracowali przez jakiś czas w Korvicie, w Kozichgłowach k.
Zobacz tu
http://www.korvita.pl/
Niestety szpital w upadłości, ale jest jeszcze filia w Chorzowie
http://www.korvitachorzow.wirma.pl/ zadzwoń tam i się dowiedz, czy
pracują tam rosyjscy okulisci. Ja powiem jedno, bardzo mi swego czasu
pomogli podczas gdy "specjaliści", u których byłem okazali się zwykłym
lamerstwem.
Jarek

Platworma Obywatelska chce zlikwidować PFRON
Parada Rownosci Niepelnosprawnych
American Civil Liberties Union
Druga grupa inwalidzka i praca
Turnus rechabilitacyjny ci ile -przepisy prawne