Re: rotawirus

From: "Anka P." <t...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: rotawirus
Date: Mon, 06 Apr 2009 16:51:45 +0200

t...@g...com pisze:
> Witam,
>
> Czy przy rotawirusie jest wysoka goraczka 39,1 wczoraj 39,4 ?
> Nie ma wymiotow tylko lekka biegunka (dorosly 30l)
> 12 dni wczesniej tez przechodzilem chyba tego rotawirusa ale goraczka
> byla 38 i tez brak wymiotow.
> Nigdzie w internecie nie mam informacji o wysokiej goraczce przy
> takich schorzeniach.
> Apetyt jest od sredniego do duzego:) - to jest najdziwniejsze

A ja właśnie gdzieś czytałam niedawno, że może występować wysoka
gorączka. Przerabiam rota od zeszłego tygodnia w rodzinie. Najpierw
4-letnia córka, bez gorączki, ale z biegunka i wymiotami. Przez 5 dni
była tylko o chłodnej wodzie i kilku chrupkach kukurydzianych dziennie.
Od biedy dała sobie wcisnąć Floridral. Bardzo dużo spała.
Teraz od wczoraj 7-letni syn i ja. On z gorączką nawet do 39 stopni, ale
po podaniu leków przecigorączkowych jest rześki jak skowronek. Nie
wymiotuje. Ja bez gorączki, ale za to czuję się jakby mnie walec
przejechał. Jak widać u każdego to samo może dać inne objawy.

Anka P.