rozdarte spodnie :(

1. Data: 2006-03-30 09:59:06

Temat: rozdarte spodnie :(
Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem wsciekla i zla borozdarlam sobie moje ukochane ulubione spodnie z
materialu - na pupie w dodatku :(
myslicie ze da sie je jakos uratowac?
zacerowanie raczej nie wchodzi w rachube - miejsce tez pechowe - bo
pomiedzy kieszeniami - nie da sie ich przeszyc bo sa to wewnetrzene..
co z tym robic? - wyrzucac mi zal :/

pozdrawiam
Justyna

2. Data: 2006-03-30 11:02:23

Temat: Re: rozdarte spodnie :(
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Justyna" <w...@l...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> zacerowanie raczej nie wchodzi w rachube - miejsce tez pechowe - bo
> pomiedzy kieszeniami - nie da sie ich przeszyc bo sa to wewnetrzene..

Moglabys zrobic zdjecie tego pechoweg miejsca?
Juz kilka razy uratowalam rzeczy przed wyrzuceniem (m.i. zakiet jeden raz
zalozony i rozdarlam rekaw na plocie) a widzac szkode i material z jakiego
spodnie sa bedzie mi latwiej Ci cos podpowiedziec

Pozdrawiam

Monika

3. Data: 2006-03-30 11:54:41

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

oki
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/vnycfhldh881tzar
.html

to jest z lewesj strony na zdjeciu niedaleko szwa - wrr zalomek sie
zrobil, ale material moze sie rozejsc jak je zaszyje :/
rozdarcie ma w sumie jakies 1.5 cm..
a w tym miejscu naszywanie jakis kwiatkow... hmm jest mocno watpliwe :))

pozdrawiam
Justyna

4. Data: 2006-03-30 12:12:47

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może zaprasować od wewnątrz małą łatkę na termotaśmę?

--
Aga z Tychów
album

5. Data: 2006-03-30 12:34:23

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

a skad taka termotasme wezme [ile kosztuje] i czy mi sie to rozdarcie nie
powiekszy???

J.

6. Data: 2006-03-30 20:57:17

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna wrote:
> a skad taka termotasme wezme [ile kosztuje] i czy mi sie to rozdarcie
> nie powiekszy???

W pasmanteriach sa takie laty, w roznych kolorach i materialach. Ja kupilam
z jeansu, zeby zalatac swpodnie jeansowe i niestety mimo prasowalam jak
kazali - odlazilo to od materialu. Moze na cienkich spodnach wyjdzie lepiej?

Zazula

7. Data: 2006-03-31 06:07:26

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a skad taka termotasme wezme [ile kosztuje] i czy mi sie to rozdarcie nie
> powiekszy???
>
> J.

Justynko! Powinnaś znaleźć taką taśmę w każdej szanującej się pasmanterii :)
Kosztuje grosze. Wkładasz kawałeczek takiej taśmy na lewej stronie między
łatkę a materiał spodni i mocno zaprasowujesz. Rozdarcie nie powinno się
powiększyć

--
Aga z Tychów
album

8. Data: 2006-03-31 07:28:30

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

barrrdzo Wam dziekuje za podpowiedzi!!!!
sprobuje z ta latka...
pozdrawiam
Justyna

9. Data: 2006-03-31 10:20:52

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> barrrdzo Wam dziekuje za podpowiedzi!!!!
> sprobuje z ta latka...

Gdyby jednak było widać od zewnątrz, to możesz naszyć jakąś ładną
aplikację - np. jakiś kwiatek (w kolorze zbliżonym do koloru spodni albo
kontrastowym - zalezy co lubisz), symetrycznie po drugiej stronie drugą
identyczną i z przodu na nogawce podobną, np. tak:
http://agam2101.w.interia.pl/spodnie.jpg

AgaM

10. Data: 2006-03-31 11:18:18

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

latke kupilam, bede dzisiaj naklejac jak sie zmobilizuje i wcyiagne
zelazko:)))
a z tymi kwiatkami.. hmm... kwiatki na pupie?????!!!!!!!!!!!!
bo to byl tyl spodni...

J.

[szydełko]cudeńko
xxx Daydreams DIM - poszukuję