rozmowy - partnerskie...

91. Data: 2006-02-09 17:19:08

Temat: Re: rozmowy - partnerskie...
Od: Tmi <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tmi napisał(a):
> [...]

Mysle ze ten "wyluzowany" stosunke do zycia, wynika z faktu ze masz
wielka wiare w ludzi i nie boisz sie zycia. Pozwalasz sobie na
zaniedbania, i masz lagodny stosunek do tego typu zachowan. Nie znaczy
to wcale - i ja wiem o tym i pewnie ty - ze w jakimkolwiek stopniu
jestes mniej zaradna. Po prostu - mniej stresu w zyciu, a jak trzeba to
bierzesz sprawy w swoje rece i ustawiasz swiat tak zeby wygladal jak
nalezy :)

T.

92. Data: 2006-02-09 17:31:01

Od: Tmi <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ogólnie rzecz biorąc, należałoby pogadać z ta Twoja lubą i powiedziec, co Ci
> się nie podoba, że nie chcesz każdego dnia słuchać wyrzutów z powodu
> skarpetek, karniszy czy śmieci....Łatwo mi mówić, no nie? Ale co innego
> możesz zrobić?

caly ambaras polega na tym, ze slowa nie robia na mojej kobiecie
wrazenia. Tzn. robia o ile pasuja do jej wizji swiata (albo moze je
sobie zinterpretowac tak ze beda pasowaly do jej wizji swiata - to chyba
byla jedna z rzeczy ktore ja we mnie urzekly!).

Coz z tego ze jej cos tlumacze, skoro ona potrzebuje zywego ciala i
realnych zachowan, ktore ja utwierdza w przekonaniu, ze jestem mezczyzna
i moze w calosci mi zaufac. Co sie pewnie nigdy nie stanie - jej strach,
moim zdaniem, przed zyciem jest na tyle duzy ze tylko prawdziwy
tytan-zlota-raczka-muchos-machos-bogaty-ojcowski-gos
c moglby dac jej to
oparcie, ktorego szuka.

A ja?

Ona jest slodkim hipopotamkiem, ktory lubi sie oprzec o kogos, i akurat
sobie upodobala zyrafe. Sory - chetnie poskubie listki z drzewka, ale
nie wytrzymam naporu tony - ani wyrzutow, ze nogi mi sie lamia pod
cisnieniem jej zaufania! ;)

hipopotam - to tylko przenosnia oczyiwscie, moja luba jesli silczna,
szczupla i urocza :)

T.

93. Data: 2006-02-09 21:20:43

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tmi:
> ... jesli ja posteruje to nie bedzie tragedii, a jak
> ona posteruje to bedzie wjazd w lodowa gore? :-)

Zalozmy na chwile, ze masz racje...
ale to oznaczaloby, ze ona jest glupia.
Jest glupia? :)

--
Czarek

94. Data: 2006-02-09 21:22:03

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tmi:
> [...]
> Zdaje sie tak maja indywidualnosci, nie?

OK, powiedzmy, ze "na bezrybiu i rak ryba". ;)

--
Czarek

95. Data: 2006-02-09 21:55:41

Od: vonBraun <interfere@o~wywal~2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tmi wrote

[...]
Chyba widzę tu pewne , powiedzmy... sprzeczności.

> Hahaha problem pantoflarstwa jest
> bardzo ciekawy, nie? Ja wiem ze w moim
> zwiazku, jesli przetrwa, to moja kobieta bedzie mna rzadzila w bardzo
> duzym zakresie. Oddam jej zapewne do zarzadzania caly swiat, ktorym
> dotychczas mnie i tak malo interesowal
Czyli karnisze i wesela ;-)
Ona chyba jeszcze nie pogodziła się z zakresem odpowiedzialności
którym szczodrze zamierzasz ją obdarować...

> - natomiast wycinek swiata ktory
> mnie interesuje pewnie zamkne na klodke.
Czyli choć już żałujesz że nie ceni cię za to co
dla ciebie naprawdę ważne, zamierzasz jeszcze to utrudnić
- co za autoperfidia ;-))

> W zaleznosci od punktu z ktorego bedzie patrzyl
> obserwator - albo to ja
> bede tyranem, albo ona bedzie miala "niezłe papucie". Wszystko bedzie
> zalezalo od tego, kto ocenia i jakie sa dla niego priorytety w zyciu
> :-D Zabawne, nie?
Czyli współistnienie dwu różnych światów w których nawet
struktura władzy będzie odmienna choć dotyczy tylko układu
dwu osób.
Ciekawe jak będzie wyglądał okres "docierania się"
Jakby co daj znać;-)

pozdrawiam
vonBraun

96. Data: 2006-02-09 22:17:24

Od: "WIELKI KOT" <x...@x...x.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tmi" <d...@v...pl> napisał w
> 0/"-psychologowie to szarlatani!" to zdanie mojej lubej ;-)

Teraz już wiem czemu byłeś taki nieszczery w sprawie tych niby platonicznych
kolożanek-bo laska stoi Ci za plecami w trakcie pisania
hahahahahahaha:)))))))))))))
WK

97. Data: 2006-02-09 23:05:53

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tmi napisał(a):
> To odwieczny problem czy Ci co nie chca slubu to Ci ktorzy czuja
> najwiekszy respekt do niego i dlatego nie chca, czy tez faktycznie nie
> chca.

Śluby są dla kobiet i prawników.

98. Data: 2006-02-09 23:58:34

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki napisał(a):
> A jesli nie przyznaje/nie daje do siebie prawa no co dzien, to slub (wowczas
> nieszczery) to zmieni?

Co się kłócisz, daj jej akt własności członka, niech się cieszy.

99. Data: 2006-02-10 00:30:46

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tmi napisał(a):
> czy my powinnismy sie wiazac??? bo mam obawy - czy moze przesadzam i we
> wszystkich zwiazkach tak jest?

Naucz ją spełniać Twoje zachcianki i prosić o swoje.
W końcu tego chce, dać prawo do siebie ;)
Nie bądź dla niej miły tylko dlatego, że zależy Tobie na niej ;)
Co zrobi? Odejdzie? Wtedy masz problem z głowy ;)

100. Data: 2006-02-10 00:33:53

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesus napisał(a):
> Co zrobi? Odejdzie? Wtedy masz problem z głowy ;)

hm.. Nie ma nic bardziej przyjemnego niż kłótnia z kobietą.
Tylko trzeba nauczyć się czerpać radość z Tego. Wtedy to dopiero jest
zajebista zabawa.

Częste zmiany nastrojów
Medycyna tybetańska a typologia Sheldona
Demony przeszłości a związek-dlugie
[SPAM Allegro] Strelau - "Psychologia"
Psychologia zjawiska mody na homeopatię?