rozmowy - partnerskie...

101. Data: 2006-02-10 01:35:19

Temat: Re: rozmowy - partnerskie...
Od: "SnowGoose" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PowerBox" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:dsd5dl$d4o$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Jeżeli facet będzie prawdziwym facetem żelaźnie panującym nad sytuacją na
> fundamentalnym
> poziomie to laska nie będzie "fikać", nie będzie tworzyć sztucznych
> problemów i się eksploatować emocjonalnie, nie będzie odnosić się do
swojego
> faceta jak do głupiego dziecka, znikną nieświadome gierki emocjonalne - i
> wtedy sielana ;-)

Nie znikną zostną jedynie wyparte. Niczego nie załatwi "zelazne panowanie",
wiemy to z historii. Należy umieć zauważyć prawdziwy problem i go rozwiązać.
Już samo ujawnienie prawdziwych konfliktów służy dobroczynnie, rodzi
katarsis.

SnowGoose

102. Data: 2006-02-10 07:42:43

Od: Tmi <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesus napisał(a):

> Śluby są dla kobiet i prawników.

Radykalne :-) hahah.

T.

103. Data: 2006-02-10 07:45:31

Od: Tmi <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):
> Tmi:
>
> Zalozmy na chwile, ze masz racje...
> ale to oznaczaloby, ze ona jest glupia.
> Jest glupia? :)

Chloooopie! Mozna byc geniuszem z matematyki i nie miec pojęcia o
relacjach, można być genialnym psychologiem i spieprzyc swoje 5
małżeńśtw :-). Czemu? Bo emocje zniekształcają rzeczywistość jak masa
przestrzeń :) Sczegolnie jesli te emocje sa poparte życzeniowym
spojrzeniem na świat.

T.

104. Data: 2006-02-10 07:48:37

Od: Tmi <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun napisał(a):
> Tmi wrote
>
> [...]
> Chyba widzę tu pewne , powiedzmy... sprzeczności.
>

> Ciekawe jak będzie wyglądał okres "docierania się"
> Jakby co daj znać;-)

;-) tego docierania sie boje.

T.

105. Data: 2006-02-10 11:46:05

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SnowGoose" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
rozwiązać.
> Już samo ujawnienie prawdziwych konfliktów służy dobroczynnie, rodzi

- prawdziwe problemy załatwia się załatwiając problem na poziomie
logicznym - ale nie rozumiesz, że w tym o czym tutaj mowa to nie są
autentyczne problemy (tu karnisze)? A jeżeli dla tej laski karnisze są
autentycznym problemem to chyba nie ma się co zastanawiać nawet nad
małżeństwem tylko nad psychoterapią. Samo "żelazne panowanie" może być
różnie zrozumiane. Chodzi tu o panowanie na fundamentalnym poziomie a nie
tylko przemożenie się i nawrzeszczenie na żonę od czasu do czasu. Tego się
nie da w skrócie wytłumaczyć. Im mniej koleś daje się wytrącać z równowagi
przez kobiety, tym one mniej tego próbują. Jeżeli koleś zamiast frustracji
raz okaże całkowity totalny autentyczny fundamentalny spokój, opanowanie i
dominację, jakiś "twardy grunt" to laska przestanie "fikać".

106. Data: 2006-02-10 12:29:27

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tmi" <d...@v...pl> napisał w wiadomości

> Co do tego zaklętego koła - "nie chce wesela bo mi na nim nie zalezy"
> znaczy jedynie "zalezy ci na weselu, ale boisz sie zobowiazaina co
> znaczy ze nie checsz wesela z TĄ osoba" - przypomina paragraf 22.
> Cokolwiek powiesz - podpadasz :). Nie lubie wesel, slub ok - bo mnieij
> wysilku.

Znowu sie wykreciles :) Wesele to z jednej strony -jak piszesz- "malo
znaczaca impreza",
z drugiej - sprawia Ci duzy problem.
Ból.
100-ka argumentow przeciw.
Moze powienienes sie zastanowic, co takiego jest w tym weselu,
ze nie potrafisz na nim wytrzymac po prostu pare godzin, he?

Moze jestes typem ekscentryka, samotnika i zle czujesz sie wsrod rodziny?
Ale to nie znaczy ze wesele jest dla wszystkich bólem. Umiesz sobie to
wyobrazic?

> Co do rodzicow - ja organizuje (finans) sam, ale 90% wciaga w to
> rodzicow ktorzy wyprowaja flaki i biora kredyty zeby cora/syn mogli
> zrobic ten jeden chory dzien - po ktorym juz nie zostaje nic oprocz bolu

? ? ? Ale to jest Twoje odczucie - piszesz "wesele to bół". Moglbys to
rozwinac?
Dlaczego wesele to taki ból dla Ciebie?

Pozdrawiam,
Duch

107. Data: 2006-02-10 12:49:45

Od: "Jerzy Turynski" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Duch <n...@n...com>
w news:dsfab4$cfi$1@atlantis.news.tpi.pl...

[...]
> Mam wrazenie, ze wyciagniesz kazdy argument, zeby tylko pokazac ze wesele
> jest niepotrzebne. Czy to AZ TAKI wielki problem?

Projekcja!

> Spelniaja! Widac to po .... Tobie :)

> Czujesz duzy wplyw tego slubu/wesela na siebie, tak duzy, ze Ciebie to
> przerasta! :)

Co to znaczy (_EMOCJONALNIE_!) "przerasta" ? A ciebie przypadkiem nie
przerasta jego cyt.: "przerastanie", tak bardzo, że gotów jesteś "zro-
bić mu dobrze" SIŁĄ, wyłącznie po to, by zaspokoić własne instynkta ?

> Gdyby to mialo male znaczenie, *nie robil bys z tego takiego problemu*.

Erystyka! Tyle, że to nie jest żadna manipulacja, (bo na to jesteś
o wiele za głupi) tylko standardowo nieświadoma gra małpich instynktów.

Powtórz to sobie do skutku: Agresor: << Jesteś za mało odważny, by (np.)
ukraść coś w sklepie/pociąć się/zapalić trawkę/wychlać ćwiartkę z gwinta/
/przekłuć uszy, brwi i co się da jeszcze/obciąć 'kotu' kitę itd. itp.
Ofiara: <<Nie, nie będę tego robił, bo to jest bez sensu, nie ma żadnego/
małe znaczenie...>> A: << Gdybyś nie był fajtłapą i skończonym tchórzem,
to zrobiłbyś to "co należy"...>>

Oglądałeś może film "White Squall"/ http://tinyurl.com/b79zq ?
Jest tam scena GWAŁTU, jakiego dopuścił się kapitan na chłopaku z fobią
wysokości zmuszając go do wspinania się na liny żaglowca. Zarówno jego
'uzasadnienie' jak i twoje manipulacje nie mają nic wspólnego z popraw-
nym rozwiązaniem. Nie tylko tych dwóch "przypadków", ale w ogóle wszy-
stkich PROBLEMÓW emocjonalnych/nieświadomości. To jest tylko i wyłącz-
nie pseudo racjonalizacja PRZEMOCY/GWAŁTU, a nie jakakolwiek świadoma
dorosłość.

Masz tłuku zero empatii, i zero realnej asertywności a za to wszystkie
zdrowo małpie i kompletnie nieświadome instynkta w komplecie.

> Bagatelizowanie wesela i -w ten sposob- ucieczka od wesela (czyli
> odpowiedzialnosci) to typowy zabieg,
> Gadanie zeby sie wymigac przed przejsciem tego *znaczacego* etapu.

Może zalecisz mu przy okazji inicjację chłopców któregoś z amerykań-
skich plemion indianskich (nacinanie skóry na piersiach i przywiązy-
wanie do pala za ową skórę - zaś "kandydat do dorosłości" musiał tań-
czyć, aż oderwał sobie skórę od piersi...), bo "bagatelizowanie i
-w ten sposób- ucieczka" od obowiązku wypełniania nakazów tradycji
to "typowy zabieg, gadanie by się wymigać przed przejściem tego *zna-
czącego* etapu."

Umiejętność bezoporowego poddania się "prawie" do GWAŁTU (wg. widzimi-
się 'rządu') na wszystkich poddanych należnemu 'z natury' (jakoby) wyż-
szym w stadzie uważasz debilu za osiągnięcie jakiegoś mitycznego 'eta-
pu' rozwoju!!!? Won!

Nie masz kretynie żadnego pojęcia o jakiejkolwiek realnej dorosłości,
a powyższe to tylko 'dorosła' _forma_ czysto instynktownego zdobywania
wodzostwa piaskiem i łopatką w... piaskownicy. Niestety do większości
(takich debili jak ty) NIC NIE DOTRZE, i całe życie będą kompletnie
nieświadomymi kukiełkami w nieustająco kolejnych trójkącikach dramatycz-
nych. "Być strażnikiem, być strażnikiem i nigdy, przenigdy ofiarą!"
to jest nieustająca śpiewka twojego instynktu.

Gwałcili ciebie, to i ty musisz gwałcić wszystkich i wszystko co się
tylko nawinie pod małpie instynkta. Bo takie jest prawo fali, ("tak
jest przyjęte bo nie ma innej możliwości") tak ?

> Nic, stary, sam decyduj. Wóz albo przewóz :-)
>
> Pozdrawiam,
> Duch
> P.S. Myslales ze cale zycie nie bedziesz musial decydowac?
> Wystrasze Cie: teraz sie dopiero zacznie, haha!

Kretyn i standardowy skurwysyn, który nawet w najśmielszych snach
nie podejrzewa, że jest właśnie skończonym skurwysynem!

JeT.

P.S. Ile durniu możesz patrzeć BEZ ŻADNEGO SKUTKU na takie np.
teksty:
<< Jedno z głównych żądań więźniów Attici było traktowanie ich
jak istot ludzkich. Po zaledwie 6-dniowej obserwacji naszego wię-
zienia byliśmy w stanie zrozumieć jak takie miejsca potrafią od-
człowieczyć ludzi, robiąc z nich przedmioty zdolne do odczuwania
jedynie bezradności.. Jeżeli zaś mowa o strażnikach, zdaliśmy so-
bie sprawę jak łatwo zwykli ludzie przestają być doktorem Jekyl-
lem, ustępując miejsca panu Hyde... >> [P. Zimbardo]
Całość: http://tinyurl.com/a9758 i http://tinyurl.com/7q5yw

Pierzchałową ( http://tinyurl.com/b9gel ) też możesz czytać bez-
mózga małpo do usranej śmierci, a i tak nie pojmiesz NICZEGO z te-
go wszystkiego, do czego odnosi się ten i podobne teksty.
Bowiem to wszystko JEST ŚCIŚLE ZABLOKOWANE en bloc twoją małpią
nieświadomością, którą nieustannie i bez wyjątku mylisz z mitycz-
nymi "prawami należnymi każdemu człowiekowi" do bezwzględnego
zaspokajania szympansich chuci.

P.S.S. Druga wersja tego samego tzn. "róbta małpy co chceta" (tzw.
"bezstresowe wychowanie" które powinno się nazywać ignorowaniem
i uświęceniem/uprawomocnieniem wszystkich skutków naturalnie mał-
piej/zwierzęcej dzikości/nieświadomości instynktów "homo sapiens")
nie jest czymś innym od powyższego, tylko w istocie dokładnie
tym samym mechanizmem/procesem psychicznym, mimo wizualnie innej
formy zewnętrznych skutków działania instynktów. Ubrana małpa po-
zostawiona sam na sam ze swoim 'uświęconym' przez otoczenie kom-
pletnie nieświadomym instynktem ma tylko jedną naturalną możliwość
psychicznego działania: << Kali ukraść krowa to wzór człowieczeństwa
i moralności, ale Kalemu ktoś coś ukraść - toż to oczywisty zamach
na wszelki dorobek humanizmu i należne Kalemu święte prawo do wymu-
szania/wymanipulowywania - od wszystkich innych i całego świata -
praw należnych "cywilizowanemu człowiekowi" (czyt. jego czysto mał-
pim chuciom...) >>

108. Data: 2006-02-10 13:14:58

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiadomo co dla 'laski' jest problemem, a co nie.
Znamy relacje tylko jednej strony.

A ta strona urzadzila tu sobie poradnie przedmalzenska :-). Ale niech jej
bedzie na zdrowie.

M.

109. Data: 2006-02-10 13:53:50

Od: Tmi <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):
> [...]
> wyobrazic?

> ? ? ? Ale to jest Twoje odczucie - piszesz "wesele to bół". Moglbys to

Bo zawsze mnie zmuszano na weselach zebym sie bawil, od "tyciego" jak to
mowia. Nienawidze wesel, zle mi sie kojarza, z przemoca psychiczna,
zmuszaniem, naciskami, manipulacja - np. zmuszaniem do tanczenia z kims
tylko dlatego ze przeciez TRZEBA SIE BAWIC, a tego obgadywania,
wymuszania zachowan - malpich instynkotow. Nic nie trzeba jesli nie mam
ochoty i nie mam ochoty na to zeby sie bawic tylko po to zeby zaspokoic
stare ciotki i ciotki ciotek ktorych nigdy nie widzialem, albo marzenia
moich rodzicow, dziadkow czy bog wie kogo jeszcze. Wesela to byl gwalt i
gwalt jest.

T.

110. Data: 2006-02-10 13:54:42

Od: Tmi <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Turynski napisał(a):
> [...]
> szania/wymanipulowywania - od wszystkich innych i całego świata -
> praw należnych "cywilizowanemu człowiekowi" (czyt. jego czysto mał-

Panie :-) oooostro - ale masz sporo racji myślę abstrachując od wesela.
Ludzie gdy chorują lubią żeby inni też chorowali. Ci co się hajtneli
nagle chcą hajtać wszystkich itd itd. W tym jest cos symptomatycznego.

T.

Częste zmiany nastrojów
Medycyna tybetańska a typologia Sheldona
Demony przeszłości a związek-dlugie
[SPAM Allegro] Strelau - "Psychologia"
Psychologia zjawiska mody na homeopatię?