{rozne] pytanie do mam :)

11. Data: 2005-09-06 15:16:38

Temat: Re: {rozne] pytanie do mam :)
Od: "Agnieszka_K" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
news:dfjr8f$ngq$1@sunflower.man.poznan.pl...

> Az tak szybko rosna? :) Sweterki dla maluchow (nie moich co prawda) robie
> w ciagu 1-2 dni. No, chyba, ze przy malenstwie nie ma kiedy wyrwac tych
> kilku godzin? :)
Dokładnie o to chodzi :-) Ja przy moich nie-śpiochach dostaam nieźle do
galopu. Dziergałam podczas ciąży.
Pozdrawiam.
Agnieszka (Kalisz)

12. Data: 2005-09-06 15:56:46

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

o jak dobrze trafic na taki watek :)

--
Honorata Kulesza (/(/
honkul maupa o2.pl ( ' ')

13. Data: 2005-09-07 11:21:43

Od: "Dorfi" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Az tak szybko rosna? :) Sweterki dla maluchow (nie moich co prawda)
> robie w ciagu 1-2 dni. No, chyba, ze przy malenstwie nie ma kiedy wyrwac
> tych kilku godzin? :)
>
> th

Dzieci rosną szybko, dlatego sweterki robię z wyprzedzeniem, wieksze o co
najmniej jeden rozmiar. Zanim skończę - będzie w sam raz. Czasu nie ma, ale na
to też jest sposób. Dziergam głównie w nocy jak synek śpi i przerzuciłam się na
grubą włóczkę, bo robi się szybciej (wcześniej lubiłam robić z cieniutkiej, bo
wychodziły subtelniejsze).

Dorfi robiąca zapas sweterków na zimę

14. Data: 2005-09-12 07:17:05

Od: "Aga " <y...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joe <j...@k...pl> napisał(a):

>.
> Popełniłam natomiast całą gromadę zabawek. Istne stado. Zaraziłam tym
> również koleżanki. I to była ta "dziesiątka".

:)

Dziekuje za wszyystkie odpowiedzi, daly mi duzo do myslenia.
Mam pytanie co do zabawek - z jakich nici/wloczek robisz zabawki i czym je
wypychasz, zeby sie nadawaly dla malego szkraba

pozdr cieple
yas

XXX kwadratowe tamborki
Przeliczniki