różny kolor oczu?

1. Data: 2005-04-11 19:45:44

Temat: różny kolor oczu?
Od: Konrad Palczynski <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mogę znaleźć nic sensownego dla Googla ;-). Poszukuję jakiegoś
punktu zaczepienia. Szukam informacji na temat przyczyny występowania u
jednej osoby różnego koloru oczu. Coś mi się obiło o uszy że kolor obu
oczu jest kodowany w jednym miejscu i jest to objawem wystąpienia
podwójnego zestawu genów, czegoś w rodzaju hybrydy jednogatunkowej. Czy
ktoś może mnie naprowadzić na jakieś hasło?

2. Data: 2005-04-11 20:05:22

Temat: Re: różny kolor oczu?
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Palczynski" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> podwójnego zestawu genów, czegoś w rodzaju hybrydy jednogatunkowej. Czy
> ktoś może mnie naprowadzić na jakieś hasło?

sprobuj: anizoiridia

casus

3. Data: 2005-04-11 21:20:03

Od: Konrad Palczynski <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

casus napisał(a):

> sprobuj: anizoiridia
>
> casus

Niestety to chyba nie to - Google nic nie znajduje.

4. Data: 2005-04-12 05:04:38

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

d3epuq$oeq$...@n...news.tpi.pl,
Konrad Palczynski <k...@i...pl>:

> Niestety to chyba nie to - Google nic nie znajduje.

http://www.google.com/search?num=50&hl=en&lr=&q=%22i
ridial+anisochromia

? ale tez niewiele

--
Robert

5. Data: 2005-04-12 05:07:02

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.google.com/search?q=heterochromia

--
Robert

6. Data: 2005-04-12 20:42:37

Od: "Zbyszek" <x...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może "Chimera"?

7. Data: 2005-04-12 23:22:12

Od: Konrad Palczynski <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Palczynski napisał(a):
> [...]
> podwójnego zestawu genów, czegoś w rodzaju hybrydy jednogatunkowej. Czy
> ktoś może mnie naprowadzić na jakieś hasło?

Dziekuje wszystkim, niestety nie znalazłem jeszcze dokładnego opisu tego
rodaju chimeryzmu który mnie interesuje, ale z tego co znajduje wynika
że rzeczywiście rózny kolor oczu może być jego objawem. Szukałem po obu
podanych słowach równocześnie - heterochromia i chimera.

[TACHIKARDIA] - Asynchroniczność półkól.
Alergia - pokrzywka - basen
zapalenie pochwy
mioklonie prioprospinalne
Cena badań moczu