rozpoczęliśmy ustawiczne kształecenie... ;)

1. Data: 2004-01-06 11:41:44

Temat: rozpoczęliśmy ustawiczne kształecenie... ;)
Od: "Agutek" <k...@z...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

i co?

jak to wygląda w praktyce?
zaczęły się Wam już jakieś kursy, czy ktoś coś wie?

Moja izba nie ma jeszcze druków i (oczywiście) nie wie jeszcze nic...
Normalka!

Pozdrawiam wszystkich ustawicznie się kształcących - Agutek

2. Data: 2004-01-06 13:15:24

Temat: Re: rozpoczęliśmy ustawiczne kształecenie... ;)
Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agutek" <k...@z...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zaczęły się Wam już jakieś kursy, czy ktoś coś wie?
>
> Moja izba nie ma jeszcze druków i (oczywiście) nie wie jeszcze nic...

A niby skąd ma być jak o ile mi wiadomo nie ma jeszcze opracowanych
programów ???

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

3. Data: 2004-01-06 14:18:36

Od: "Agutek" <k...@z...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A niby skąd ma być jak o ile mi wiadomo nie ma jeszcze opracowanych
> programów ???

Jasne, jasne, tylko czas upływa z pierwszej pięciolatki :(

PS. Tylko proszę mi nie pisz, że mogę w tym czasie machnąć sobie np. książkę
naukową :)

Agutek

4. Data: 2004-01-08 08:40:51

Od: olivka <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agutek wrote:

> i co?
>
> jak to wygląda w praktyce?
> zaczęły się Wam już jakieś kursy, czy ktoś coś wie?

W Krakowie coś się zaczyna dziać (tzn. są szkolenia), ale nic
konkretnego nie wiadomo, druków oczywiście nie ma.

Pozdrawiam
Olivka

5. Data: 2004-01-08 14:51:03

Od: "Wojtek K." <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi!

A kto wie czy Izby or MZ będzie zwracać aptekom straty powstałe w wyniku
ZAMKNIĘCIA BO FARMACEUTA MUSIAŁ JECHAĆ NA TZW. SZKOLENIE USTAWICZNE ???

Jak zwykle chory wymysł kolesiów u żłobu, żeby kumplom napchać kabzy.
--
Wojtek K.
GG: 1202949

CV pilnie