rozstepy- blizny?

1. Data: 2000-11-27 17:37:35

Temat: rozstepy- blizny?
Od: "Iwicz" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie- czym sa rozstepy?
czy sa to po prostu blizny? bo tak jak blizny z poczatku sa czerwone i
wypukle, pozniej bledna i robia sie plaskie i biale

czy masci na blizny typu contractubex moga je usunac?
czy w ogole da sie je usunac...

Iwicz

2. Data: 2000-11-27 18:07:29

Temat: Re: rozstepy- blizny?
Od: "Andrzej" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwicz <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vu6br$80i$...@n...onet.pl...

> mam pytanie- czym sa rozstepy?

Rozstępy min. cellulitis dotyczą nie tylko kobiet starszych
i nie tylko kobiet otyłych. Cellulitis atakuje również kobiety
młode i i szczupłe. Przyczynami mogą być zaburzenia
mikrokrążenia żylno-limfatycznego, zaburzenia hormonalne,
wiek, dieta, predyspozycje genetyczne, osłabienie tkanki
łącznej, powiekszenie (przyrost ) komórek tłuszczowych.

Są "domowe" sposoby zapobiegania jak:
Wprowadzenie niskokalorycznej diety ( warzywa, owoce,
nasiona, kasze, ryby, ciemne pieczywo..), ograniczenie
soli, cukru i tłuszczów zwierzęcych, rezygnacja z używek
( alkohol, papierosy - pochodne ), zwiększenie aktywności
fizycznej, unikanie długiego przebywania na słońcu i w solaruim,
unikanie super/cud diet, gwałtownego odchudzania i przyjmowania
preparatów odwadniajacych.

Jednak jedną z najskuteczniejszych metod jest stosowanie
kąpieli perełkowych i ozonoterapia. Pisałem o tym w wątku
o Ozonomaticu.

> czy sa to po prostu blizny? bo tak jak blizny z poczatku sa czerwone i
> wypukle, pozniej bledna i robia sie plaskie i biale

W temacie blizn nie wypowiadam się.

pzdr

Andrzej

3. Data: 2000-11-27 18:29:19

Od: "Iwicz" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej <b...@s...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8vu7o9$n0t$...@n...tpi.pl...

> [...]
>
> Jednak jedną z najskuteczniejszych metod jest stosowanie
> kąpieli perełkowych i ozonoterapia. Pisałem o tym w wątku

1. nie interesuja mnie (juz) sposoby ZAPOBIEGANIA
2. kosztowna terapia ozonowa, ktora Pan propaguje, rowniez nie

zastanawia mnie, dlaczego zezwala sie w grupie na watki czysto
marketingowe???

Iwicz

4. Data: 2000-11-28 01:45:15

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwicz napisał(a):

> [...]
> wypukle, pozniej bledna i robia sie plaskie i biale
>
> czy masci na blizny typu contractubex moga je usunac?

Tak samo wyglądają jak blizny ale ta maść może tylko zaszkodzić.
Są specjalne maści i kremy na to...Zapytaj w aptece ale nie daj sobie
wcisnąć takiej maści, którą stosuje się profilaktycznie, tylko poproś (
najlepiej sam przeczytaj ulotkę) o taką, która w pewnym stopniu
pomoże...Kup sobie ( czy żonie?) Vit PP Forte--zauważysz, że trochę
pomaga.

Kaja

5. Data: 2000-11-28 01:55:53

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej napisał(a):

> [...]
> wiek, dieta, predyspozycje genetyczne, osłabienie tkanki
> łącznej, powiekszenie (przyrost ) komórek tłuszczowych.

Cześć Andrzejku!
Niestety rozstępy skóry a cellulitis to co innego--pisałeś o tym drugim.
Najczęściej rozstępy mają kobiety bardzo, bardzo szczupłe, bez
tłuszczu...Skóra się rozciąga na brzuchu jak jest się w ciąży i potem to
ścierwo zostaje na zawsze.

Kaja

6. Data: 2000-11-28 02:00:20

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwicz napisał(a):

> 1. nie interesuja mnie (juz) sposoby ZAPOBIEGANIA
> 2. kosztowna terapia ozonowa, ktora Pan propaguje, rowniez nie
>
> zastanawia mnie, dlaczego zezwala sie w grupie na watki czysto
> marketingowe???

Dlaczego marketingowe?...Trzeba próbować różnych sposobów terapii...Mnie ta
metoda się podoba ale niestety aparat za drogi dla mnie :-(

Kaja

7. Data: 2000-11-28 08:29:46

Od: "Andrzej" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaja <f...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...pl...

> Dlaczego marketingowe?...Trzeba próbować różnych sposobów terapii...Mnie
ta
> metoda się podoba ale niestety aparat za drogi dla mnie :-(

Witaj Słonko;-)
No właśnie, "wątki czysto marketingowe" jak pisze Iwicz - hmmmm, ale bez
tego to chyba się nie da zwłaszcza na Tej grupie. Jeżeli ktoś pyta o jakiś
"złoty środek" bo coś mu dolega to zazwyczaj odpowiadający podaje
nazwę tego specyfiku i myślę że inaczej się nie da. Obie strony są
zadowolone bo pytający liczy na złagodzenie skutków dolegliwości
a odpowiadający że pomógł. Czy to jest marketing w obliczu oczekiwań
pytających?????
Inaczej się ma ogłoszenie typu: "sprzedam" ale takich jakoś nie widziałem.

pzdr

Andrzej

Glejak - prosba o pomoc...
Problemy z cera