rozwiązać małżeństwo w Kościele?[GW-długie!]

31. Data: 2006-03-22 10:19:34

Temat: Re: rozwiązać małżeństwo w Kościele?[GW-długie!]
Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 napisał(a):

> Musiałbym założyć, że Bernard ma IQ poniżej 40. Inaczej muszę to nazwać
> kłamstwem. To tak w kwestii formalnej...

Ale beznadzieja :/. Aż boli jak się czyta.
Idę uzupełnić KF o subskrybentów grupy religijnej :(.

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

32. Data: 2006-03-22 12:31:51

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ale beznadzieja :/. Aż boli jak się czyta.
> Idę uzupełnić KF o subskrybentów grupy religijnej :(.

Radzę zatem czynić to szybko ;o)

Pzdr
Paweł

33. Data: 2006-03-22 13:11:09

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Radzę zatem czynić to szybko ;o)

Swoją drogą przepraszam, witając przy okazji wszystkich na p.s.r.
Dopierom po tym poście zoczył w linijkę 'grupy dyskusyjne' gdzie to
idzie.

Pzdr
Paweł

34. Data: 2006-03-22 20:58:53

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Mar 2006 14:11:09 +0100, bazyli4 napisał(a):

> Swoją drogą przepraszam, witając przy okazji wszystkich na p.s.r.
> Dopierom po tym poście zoczył w linijkę 'grupy dyskusyjne' gdzie to
> idzie.

Sam widzisz, że wszystko x 2.

puchaty

35. Data: 2006-03-23 10:10:02

Od: siewit <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elske":

> Kłamstwo to _świadome_ mówienie nieprawdy.

Trochę za mało. Można wszak powiedzieć prawdę, tylko prawdę,
a niekiedy nawet całą prawdę... i świadomie wprowadzić w błąd
drugiego człowieka. Tak że raczej powiązałbym to z intencjami
co do efektu, niż z samymi słowami.

pozdrawiam,
grześ

36. Data: 2006-03-23 11:58:33

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

siewit napisał(a):

> [...]
> a niekiedy nawet całą prawdę... i świadomie wprowadzić w błąd
> drugiego człowieka. Tak że raczej powiązałbym to z intencjami

Nie uczestniczę w grupach filozoficznych, religijnych i innych
gdybających. Dla mnie kłamstwo to kłamstwo.

37. Data: 2006-03-23 17:31:28

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm. Wiesz, nie przepadam za Twoją przedmówczynią, ale żebyś wysoką
> kulturą zabłysnął to nie powiem :/. Chyba sobie jednak daruję Twoje posty.

A daruj sobie daruj...ja nic z twojego ich czytania i tak nie mam...a
deklaracja niechęci do mojego stylu to i mi nie nowina... ;)

38. Data: 2006-03-24 16:51:12

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie uczestniczę w grupach filozoficznych, religijnych i innych
> gdybających. Dla mnie kłamstwo to kłamstwo.

Twoje uproszczenie tej sprawy wcale nie rozwiązuje dylematów które w tym
temacie mają inni...być może bardziej rzetelnie podchodzący niż ty do tematu
prawdy. Nie możesz przecież założyć że jesteś w tym najlepsza. Chyba ze
jednak...tak zakładasz! ;)

39. Data: 2006-03-24 16:53:10

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobrze wiedzieć.
> Sky, juz wiesz dlaczego się nie crosspostuje?

Ze względu na czyjeś uprzedzenia? ;P
Nie przesadzaj!
Zderzenie mentalności zawsze owocuje zapłonem...a tak mało w nas ognia! ;D

40. Data: 2006-03-24 19:34:54

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):

> Twoje uproszczenie tej sprawy wcale nie rozwiązuje dylematów które w tym
> temacie mają inni...

To nie moja sprawa. Niech je mają na grupie filozoficznej

> Nie możesz przecież założyć że jesteś w tym najlepsza.

Oczywiście że mogę.

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

Szukam kawalerki do wynajęcia, warszawa- może ktoś ma
Co dla 12-latka?
Uliczne gwary...
mam pytanie ;-)
Jak polubic tesciowa ?