Re: rozwój piersi u dziecka

From: Albert Jacher ChosenByGod <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: rozwój piersi u dziecka
Date: Thu, 21 Nov 2002 20:18:14 +0000 (UTC)

A FollowUp to a message dated 21 lis 2002 from pl.sci.medycyna
message-id= news:arjd9q$g89$1@news.onet.pl :

> Słuchaj, przygłupie ;
Czy to jakis zwrot grzecznosciowy w twojej religii?
Jesli tak - to odwzajemniam!
Jesli nie - to przykro mi z powodu twojej religii.

> wiedziałbyś, że zatroskana matka pisząc na tę grupę szuka pilnie
> porady.

Jakbys miala wiecej inteligencji, tobys sobie sama uswiadomila, ze wzroscie
sutka u dziewczynki nie ma nic, ja ty to piszesz, pilnego.
Sutki rozwijaja sie u dziewczat na przestrzeni wielu roków życia a ich
rozwój nie zagraża życiu. Nie wiem więc co jest w tym zjawisku tak groźnego
by było to aż pilne!
Jeśli to jest pilne, to niech tamta matka skontaktuje się z pogotowiem
ratunkowym a nie pisze posty na grupe!

> Szuka, bo martwi sie o swoje dziecko.

To i dobrze, ze matka martwi sie o zdrowie dziecka. Ale jakbys czytala bez
zaslepienia to co napisalem, tobys moze dostrzegla co napisalem:
">> Wszystko jest w porzadku."

> Ale Ty przecież nie masz
> dzieci, to cóz obchodzi Cię to, że jakaś kobieta byc może po nocach ze
> zmartwienia spać nie może.

Czy ty jestes rozsadna?! A co ta matka moze sobie wyobrazac? Ze jej dziecku
rozwija sie gwołtownie rak sutka?!

> Ty masz okazję by zabłysnąć, pokazać jaki
> jesteś mądry i uczony. Tak wielki proroku, coż obchodzą Cię maluczcy,
> Ty głosisz swoją religię mądrości. Tylko zapomniałeś o jednym, by być
> prorokiem najpierw trzeba być człowiekiem.

Jestem czlowiekiem i nic co ludzkie nie jest mi obce!
Zalezy mi na tym by ludzie poznali wlasne ciala!
Zalezy mi na tym, by dorosla kobieta, matka dzieciom, potrafila nazwac
podstawowe czesci ciala swojego dziecka!

Jak ludzie maja sie nauczyc madrego nazewnictwa, skoro nawet lekarze
uzywają nazewnictwa niemedycznego?

Co wedlug ciebie może oznaczać zdanie:
"Tamten lekarz wykrył mały guz w piersi."?
Skoro jesteś taka mądra to odpowiedz, gdzie miałby być ten guz?
Czy kierować do ginekologa? czy do pulmonologa? A moze do kardiologa?

Nie irytuj sie!
--
Albert Jacher, WiseChosenByGod, WiseChosenByWakanAlo, MadryPrzezBogaWybrany
http://albertanism.freezope.org/pl/ (69) http://albertan.republika.pl/