rumien wielopostaciowy

1. Data: 2008-11-15 23:39:44

Temat: rumien wielopostaciowy
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, mam niby taki objaw, dermatolog to stwierdzila.

prawdopodobnie jest to przyczyna opryszczki..... wdal sie wirus,
mialem akurat rozwalona warge dodatkowo opryszczka.. moze cos z tego wyszlo

lekarz dal mi takie leki:
do pryskania
dexapolcort 2x dziennie pryskac

i do lykania

heviran 3x1

biore to juz drugi dzien i jako tako poprawy nie ma,

moze jakis inny lek sposob?
swiad w nocy jest........ no i jakbym coraz wiecej jednak tego mial
jak sie tego pozbyc ?????

czy sa jakies przeciwskazania przy tym wirusie?.

mozliwosc zarazenia innej osoby ?mam zone w ciazy.

z gory dziekuje podzrawiam

2. Data: 2008-11-15 23:40:59

Temat: Re: rumien wielopostaciowy
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wysypalo mnie na dloniach..........

tylko i wylacznie

3. Data: 2008-11-15 23:55:37

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

najblizsze zdiecie tego co u mnie jest to tutaj widac

http://dermnetnz.org/reactions/erythema-multiforme.h
tml

3 rzad zdiecie 2

to na rekach tylko umnie az tak mocno to nie wyglada troszke lagodniej
dlugo to sie bedzie utrzymywac???????

przy braniu tego leku heviran trzeba sie sztywno trzymac 3x8h ?

4. Data: 2008-11-16 10:02:35

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dlugo to sie bedzie utrzymywac???????
>
> przy braniu tego leku heviran trzeba sie sztywno trzymac 3x8h ?

Jest też inny lek na "rashes".

""In 1618 a farmer at Epsom in England attempted to give his cows water, but
they refused to drink it to due its sour/bitter taste. However the farmer
noticed that the water seemed to heal scratches and rashes. The fame of
Epsom salts then began to spread."

W Polsce wiedzą o tym tylko weterynarze:
"Jeśli tylko spostrzeżesz ranę, wytnij nożyczkami włosy wokół jej brzegów,
aż do samej skóry. Przemyj dokładnie to miejsce silnym, ciepłym roztworem
siarczanu magnezu"

W Polsce zalecane dla psów i koni. Na swiecie przede wszystkim dla ludzi od
1618r. Łącznie z witaminą C dział szybciej. Trzeba zwilżać co chwilę albo
robić kompresy.
Dlaczego siarczan magnezu? Bo siarka jest głównie we włosach, skórze i
paznokciach. Siarczan dezynfekuje jak np. woda utleniona ale ponadto
dostarcza siarki do budowy nowej skóry. Rany i wysypki dezyfekowane solą
gorzką goją sie szybko i bez blizn.

S*

5. Data: 2008-11-16 11:20:52

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> paznokciach. Siarczan dezynfekuje jak np. woda utleniona ale ponadto
> dostarcza siarki do budowy nowej skóry. Rany i wysypki dezyfekowane solą

Nie kumam, czy robisz sobie jaja czy powaznie piszesz????????

skad zalatwic to co opisujesz??????

totalnie nie rozumiem, sorry

6. Data: 2008-11-16 18:20:18

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie kumam, czy robisz sobie jaja czy powaznie piszesz????????
>
> skad zalatwic to co opisujesz??????
>
> totalnie nie rozumiem, sorry

Wszelkie rany i wysypki trzeba dezynfekować. Roztwór siarczanu magnezu też
dezynfekuje (zabija bakterie i grzyby).
Kup w aptece sól gorzką (za 2,5 zł.), rozpuść w wodzie (około 1:1),
zwilżaj.i patrz co się dzieje.
Napisz czy to jaja. Jeżeli masz obawy to poczytaj w jakich uzdrowiskach
leczy się choroby skóry.
S*

7. Data: 2008-11-16 18:57:41

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

i ta sol gorzka mi pomoze?
ja juz lyklam 3 dni heviran tyle co zauwazylem to to ze sie nie rozwija
dalej
spray o ktorym pisalem juz mi sie skonczyl.............

Dziekuje bardzo za porade juz jade do apteki i bede robil
kompresik............

po jakim czasie bedzie widac jakis efekt ?

8. Data: 2008-11-16 19:12:22

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> po jakim czasie bedzie widac jakis efekt ?

Jak wsiąknie pierwsza porcja .Pierwsza wsiąka dość długo i raczej wysycha
(pojawią sie białe kryształki). Potem rana "pije" zachłannie całą ilość.
S*

9. Data: 2008-11-16 19:17:11

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

aha
z tym ze ja nie mam ran tylko zaczerwienienia......
jakby ukaszenia...... bez ropy strupkow ....... tak delikatnie ale wkurza
mnie to
jade po sol juz wlasnie :)

10. Data: 2008-11-16 20:27:09

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak długo trzymac te kompresy???? jak czesto zmieniac???? przykladac tylko
czy nalozyc i owinac bandazem?????
> [...]
> z tym ze ja nie mam ran tylko zaczerwienienia......
> jakby ukaszenia...... bez ropy strupkow ....... tak delikatnie ale wkurza

pakiet medyczny - opinie
soczewki kontaktowe
Problemy 'pogipsowe' - sinienie i krwiaki...
poziome ułożenie kości krzyżowej
Sprywatyzować służbę zdrowia !!!