rutyna czyni...

1. Data: 2008-04-10 20:01:12

Temat: rutyna czyni...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

CHCE PAN BYĆ NAUCZYCIELEM CZY UCZNIEM?

Powszechnie znany, można rzec wręcz słynny dziennikarz, reporter a nastepnie redaktor
naczelny jednego z największych amerykańskich czasopism, który właśnie - po
czterdziestu siedmiu latach pracy - przeszedł na emeryturę , zadzwonił do miejscowego
kuratorium oświaty i po uświadomieniu rozmówcy swej przeszłości zawodowej,
zakomunikował, że chciałby się zaangażować w lokalny program nauki czytania i
pisania. Nastała długa przerwa. Potem ktoś po drugiej stronie słuchawki powiedział:
"To byłoby wspaniale. Ale nie rozumiem: chciałby pan być nauczycielem czy uczniem?".

2. Data: 2008-04-10 20:56:13

Temat: Re: rutyna czyni...
Od: Tomek <t...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 22:01, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
"To byłoby wspaniale. Ale nie rozumiem: chciałby pan być nauczycielem czy uczniem?".

Sky, jak Ty to robisz, że zawsze potrafisz być taki oryginalny?

3. Data: 2008-04-10 23:21:04

Od: Belzebub <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 10 Apr 2008 13:56:13 -0700 (PDT),
doszła do mnie wiadomość
<5...@q...goo
glegroups.com>, w
której czytam:

> [...]
>
>Sky, jak Ty to robisz, że zawsze potrafisz być taki oryginalny?

Ostatnio cosik przestał dyskutować, więc pewnie z wypiekami czyta owe
teksty, a wysyła te, które bardziej podłamują kolana z zachwytu.
Na marginesie, na jakim etapie jest Wielka Unifikacja ZZWW i spółki?

--
Tomasz Jasiński
Jak wiadomo, Pan Bóg jest wszechmocny i wszystko

4. Data: 2008-04-15 22:53:08

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
"To byłoby wspaniale. Ale nie rozumiem: chciałby pan być nauczycielem czy uczniem?".

rutyna czyni...wrórnie niezdolnym

5. Data: 2008-04-16 08:56:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Apr 2008 00:53:08 +0200, Sky napisał(a):

> [...]
"To byłoby wspaniale. Ale nie rozumiem: chciałby pan być nauczycielem czy uczniem?".

Zaraz w nią sam wpadniesz. Pomylisz copy z past...
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl. podany także w nagłówku.
Poprzednie konto:
http://groups.google.pl/groups/profile?enc_user=PIfN
VwwAAAAwUmME_ZnIx2RRguwxvqjt

6. Data: 2008-09-03 17:16:12

Od: "Chmiel" <a...@n...vp.eu> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie kuratora jest jak najbardziej na miejscu.
Nieuctwo dziennikarzy jest powszechnie znaną cechą tego zawodu.
Znaną nie tylko w Polsce, ale nawet w Ameryce.

"Ikselka" <i...@g...pl> wrote in message:

Powszechnie znany, można rzec wręcz słynny dziennikarz, reporter a nastepnie
redaktor naczelny jednego z największych amerykańskich czasopism, który
wła?nie - po czterdziestu siedmiu latach pracy - przeszedł na emeryturę ,
zadzwonił do miejscowego kuratorium o?wiaty i po u?wiadomieniu rozmówcy swej
przeszło?ci zawodowej, zakomunikował, że chciałby się zaangażować w lokalny
program nauki czytania i pisania. Nastała długa przerwa. Potem kto? po

7. Data: 2008-09-04 22:53:45

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drugiej stronie słuchawki powiedział: "To byłoby wspaniale. Ale nie
> rozumiem: chciałby pan być nauczycielem czy uczniem?".

A no wlasnie. A znasz ten słynny przypadek z jakas amerykanką, ktora
wsadziła swojego swiezo wykąpanego kota do mikrofalowki celem go wysuszenia?
Pozniej sie procesowała, bo w instrukcji nie bylo napisane zeby kotow
nie wkladac

=============
//-\\ || )) //-\\ ][\/][ | "Before we say something is out of
a...@p...onet.pl | that it's not IN this world"
=============

8. Data: 2008-09-09 18:54:11

Od: "Chmiel" <a...@n...vp.eu> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Nie ma się czemu dziwić.
Nie tylko polski dziennikarz to nieuk i dyletant.
Amerykański również.

Stąd niezrozumienie kuratora.

Aha, i ten tekst nie jest dowcipem, a smutną konstatacją o poziomie wiedzy
typowego reportera, nie tylko amerykańskiego.

Zwierzęta nie tylko w Szwecji)
Kuracja dla pana B. (wrażliwi - nie klikać na link).
BORDERLINE
Re: #do "podszywacza"
Re: #do "podszywacza"