rwa kulszowa?

1. Data: 2005-06-01 14:43:16

Temat: rwa kulszowa?
Od: "Ania" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Boli mnie noga, lekarze mówią, że to od kręgosłupa, przeszłam dwie serie
zastzryków (DICLAC I MOVALIS) , "tony" lekarstw
przeciwbólowych...............I NIC
Teraz chodze na fizykoterpaię (prądoterapię), efekt niewielki.
Najgorsze że trwa juz to miesiąc, a co dalej? Nie chce się żyć z tym bólem.
Co dalej? Czy jest skuteczna metoda?

2. Data: 2005-06-01 18:50:06

Temat: Re: rwa kulszowa?
Od: b...@i...pl (BACIA) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2005-06-01 19:25:12

Od: "Blanka Zych" <e...@j...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <w...@p...onet.pl> napisał...
> [...]
> Teraz chodze na fizykoterpaię (prądoterapię), efekt niewielki.
> Najgorsze że trwa juz to miesiąc, a co dalej? Nie chce się żyć z tym

Ja polecam akupunkturę. Mojej Mamie pomogła, we wrześniu miną 2 lata
od zabiegów i jest spokój. Tzn. noga Ją pobolewa, gdy zmarznie, albo za dużo
popracuje, np. w ogródku, ale jest to znikomy ból w porównaniu z tym, co
było.
Mama miała zabiegi raz w tygodniu przez chyba 10 tygodni, skutki zaczęła
czuć
pod koniec zabiegów. Lekarz mówił, że czasem przestaje boleć po jakimś
czasie od zabiegów, więc trzeba być cierpliwym.

Pozdrawiam i życzę zdrowia
Blanka

4. Data: 2005-06-01 22:14:44

Od: "birma" <b...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Teraz chodze na fizykoterpaię (prądoterapię), efekt niewielki.
> Najgorsze że trwa juz to miesiąc, a co dalej? Nie chce się żyć z tym

Moze sprobuj tu ??

http://www.revimed.med.pl/index.htm

5. Data: 2005-06-02 00:17:47

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

1 Jun 2005 20:50:06 +0200, BACIA napisał(a):

> [...]
> Rodanol w tabl. do rozpuszczania( 1 na dobe ).
> Pozdro. jak cos więcej o tej chorobie to daj znac ja juz obyta w tym.

Mnie neurolog zapisywał różne niezbyt tanie lekarstwa i nic mi nie
pomagało. Nie wiem, czy miałam ta rwę, bo mi nie powiedział, ale to był
przypadek podobny do Twojego. Długo kulałam ( nawet w lecie jak był upał)
, bo mnie ból szedł do uda. Przyczynił się do tego jak sądzę półpasiec,
który wcześniej przeszłam/przechorowałam.
Któregoś dnia wzięłam pierwszy raz IBUPROM (ten słabszy), bo nie miałam
nic innego, a mnie głowa strasznie bolała. Bylam zdziwiona, bo zauważyłam,
że z moim kręgosłupem (lewa strona) i lewą nogą jest o wiele lepiej :-)
Pobrałam potem trochę tego Ibupromu (mniej więcej 1 tabl. dziennie) i
wkrótce miałam już spokój.
Dobrze, że wyrzuciłam ostatnią receptę od neurologa na witaminy w
zastrzykach ( chyba 3 rodzaje) i cocarboxylazę, bo nie dość, że
wywalilabym ponad 50 zł, to jeszcze nie mogłabym na tyłku usiąść (bardzo
bolesne zastrzyki) i na dodatek mialabym "śpiączkę".

--
Kaja

6. Data: 2005-06-03 07:18:36

Od: "zbyszek" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bólem.
>
> Moze sprobuj tu ??
>
> http://www.revimed.med.pl/index.htm

Revimed jest akurat w Gdańsku, nie wiem gdzie mieszkasz..., ale potrzebny ci
lekarz lub fizjoterapeuta specjalizujący sie w terapii manualnej, sądzę, że w
twoim przypadku dobra może być terapia McKenzie'go. Pozdrawiam Zbyszek

zmainy na migdalkach
alergia a biorezonans
na co chorowal Marek Sell ?
Veraderm