rwa kulszowa

1. Data: 2001-09-30 17:01:32

Temat: rwa kulszowa
Od: "Franz" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym się dowiedzieć jak można (i czy w ogóle można) wyleczyć
powyższe schorzenie. Do jakiego lekarza należy się zgłosić? Ortopedy?
Neurologa? Mam 27 lat i od kilku miesięcy mi ona dokucza. Do tej pory nikt
nie umiał mi pomóc oprócz szprycowania mnie lekami przeciwbólowymi i
przeciwzapalnymi. Chciałbym jeszcze w życiu wstawać z łóżka bez stękania z
bólu. Za wszystkie rady i sugestie serdecznie dziękuje. Pozdrawiam - Franz

2. Data: 2001-09-30 18:15:14

Temat: Re: rwa kulszowa
Od: "Sark" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Franz" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bólu. Za wszystkie rady i sugestie serdecznie dziękuje. Pozdrawiam - Franz

http://wiem.onet.pl/wiem/004b3c.html
http://www.radio.com.pl/trojka/audycje/dobron/gornic
ka/19.asp
http://medycyna.linia.pl/ischias.html
http://www.homeomed.com.pl/main/produkty/lehning/lek
i_lehning/berberis.html
http://www.pfm.pl/u235/back/72037/navi/168919
http://www.mag.media.pl/apteka/ziola/ziola.htm#rwa
http://www.przychodnia.pl/el/leki/leki.php3?lek=2298
http://www.solec.realnet.pl/uzdrowisko/opis_zabiegow
.html
http://www.apteka2000.home.pl/homeopatia/dagomed_5.h
tml

3. Data: 2001-09-30 18:50:52

Od: Skibi <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

do neurochirurga

4. Data: 2001-10-01 13:21:08

Od: c...@w...com.pl (Cinek) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bólu. Za wszystkie rady i sugestie serdecznie dziękuje. Pozdrawiam - Franz

Byles u masazysty? Odpowiednia rehabilitacja moze ci pomoc. Leczenie jest
jednak dlugotrwale.

5. Data: 2001-10-04 00:16:28

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bólu. Za wszystkie rady i sugestie serdecznie dziękuje. Pozdrawiam - Franz

mnie pomogl laser

6. Data: 2001-10-07 08:33:03

Od: "andrzej45" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Bezposrednia przyczyna tak silnych dolegliwosci sa powazne zaburzenia w
skladzie mineralnym organizmu,brak metali takich jak
np:selen,cynk,molbden,stront ,ktore wchodza w sklad enzymow usuwajacych
wolne rodniki z organizmu,brak witamin
.Powyzsze zaburzenia wynikaja przede wszystkim z niewlasciwego
odzywiania/nie mylic z jedzeniem/,powolnego zatrucia przez chemie
farmakologiczna,chemie srodkow spozywczych itp.O ile organizm nie moze
poradzic sobie z usuwaniem na biezaco toksycznych zwiazkow odklada je min.w
stawach.Mikrokrysztaly scieraja powierzchnie stawowe jak papier
scierny.Dalsze stosowanie farmakoterapii poglebia tylko istniejacy stan
rzeczy.Rozsadnym wyjscie jest wykonac tzw.analize pierwiastkowa wlosa.Ma to
na celu okreslenie zawartosci mikroelementow w organizmie.Po skorygowaniu
zaburzen stosujac mikro ,makroelementu,przeciwutleniacze powoli wracamy do
zdrowia.Podaje tel. do labor.pierw.slad. 042/6304911 0604111844.Pozdrawiam
andrzej45 kontakt a...@w...plUżytkownik <k...@p...onet.pl>
w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...

7. Data: 2001-10-08 13:35:20

Od: p...@a...gda.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaburzen stosujac mikro ,makroelementu,przeciwutleniacze powoli wracamy do
> zdrowia.Podaje tel. do labor.pierw.slad. .Pozdrawiam

Czlowieku, wez sie zastanow, co piszesz. Masz w tym interes, bo pracujesz w
laboratorium, ktore bada pierwiastki we wlosach ? Na wszystkie choroby
proponujesz badanie pierwiastkow i zawsze obiecujesz, ze po korekcji tych
pierwiastkow choroba sie cofnie.

Twierdze, ze to wszystko nieprawda.

Piotr Zielinski

8. Data: 2001-10-08 19:01:55

Od: "andrzej45" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mylisz sie Kolego!Nie pracuje w tym laboratorium.Korzystam z jego uslug w
swojej pracy.Jest dla mnie niezbednym narzedzziem sluzacym do
diagnostyki.Laboratorium znajduje sie w Lodzi,ja mieszkam w Sieradzu.
andrzej45
Użytkownik Piotr <p...@a...gda.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:005201c14ffe$23d602c0$5...@a...gda.pl...

> [...]
> laboratorium, ktore bada pierwiastki we wlosach ? Na wszystkie choroby
> proponujesz badanie pierwiastkow i zawsze obiecujesz, ze po korekcji tych

zajady
Tablice Ishara
GEMZAR
Estrogen receptor measurement in breast tumors: is mRNA suitable?
Strona WWW