ryba maślana

1. Data: 2004-02-25 19:14:54

Temat: ryba maślana
Od: " czarka" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam widziałam rybe maślaną w Macro. Pikna. Wyglądala jak kremowe awokado.
Ale nie wiem co dalej, Smażyć piec i z czym i jak. Czy ktoś ma osobiste
doświadczenia?
pozdrawaiam'
czarka

1. Data: 2004-02-26 10:41:52

Temat: Re: ryba maślana
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam widziałam rybe maślaną w Macro. Pikna. Wyglądala jak kremowe
awokado.
> Ale nie wiem co dalej, Smażyć piec i z czym i jak. Czy ktoś ma osobiste
> doświadczenia?
====
Kupuję ją wędzoną. Uważam, że jest to najsmaczniejsza wędzona ryba, jaką
jadłem :-). Surowej nie widziałem jeszcze.

waldek
====

1. Data: 2004-02-26 19:29:09

Od: "Marcin" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupuję ją wędzoną. Uważam, że jest to najsmaczniejsza wędzona ryba, jaką
> jadłem :-). Surowej nie widziałem jeszcze.

A gdzie ją kupujesz??

Marcin

1. Data: 2004-02-27 07:57:42

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie ją kupujesz??
====
W tesko, choć bywa tam rzadko - góra raz w miesiącu.

waldek
====

Sos czosnkowy do pizzy?
Biały ser, jakie przepisy?
ubogie menu swiadczy o dobrej restauracji?
rodzynki w galaretce
Many fears are born of fatigue and loneliness.