rybka z grilla

1. Data: 2006-07-31 18:57:45

Temat: rybka z grilla
Od: "Sabina" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów,
niedawno pytałam o kaszanke z grilla ale mam jeszcze jedną prośbę- może ktos
ma sprawdzony przepis na rybke z grilla z góry dziękuję i pozdrawiam

2. Data: 2006-07-31 19:08:27

Temat: Re: rybka z grilla
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sabina napisał(a):
> Witam grupowiczów,
> niedawno pytałam o kaszanke z grilla ale mam jeszcze jedną prośbę- może ktos
> ma sprawdzony przepis na rybke z grilla z góry dziękuję i pozdrawiam

Mam zwyczaj taki, że przed grilowaniem patroszę.
;-)
Reszta to, to co pod ręką.
pozdr. Jerzy

3. Data: 2006-07-31 19:10:31

Od: rAzor <k...@...tusk.plusk.de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Nowak napisał:

> Mam zwyczaj taki, że przed grilowaniem patroszę.
> ;-)

Fakt - pęcherz pławny to całkiem fajna zabawka. ;D

--
rAzor

4. Data: 2006-07-31 19:26:12

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

rAzor napisał(a):

> Fakt - pęcherz pławny to całkiem fajna zabawka. ;D

Chyba jesteś dziewicą. Tak sie mi głupio skojarzyło.
:-(
pozdr. Jerzy

5. Data: 2006-07-31 19:58:01

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Jul 2006 20:57:45 +0200, Waćpanna lub waćpan Sabina, w
wiadomości <news:ealjvv$a9v$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Witam grupowiczów,
> niedawno pytałam o kaszanke z grilla ale mam jeszcze jedną prośbę- może ktos
> ma sprawdzony przepis na rybke z grilla z góry dziękuję i pozdrawiam

rybke? jaka? ja robie pstraga i lososia?
sypie ziolami, pryskam cytryna i grilluje :P
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

6. Data: 2006-07-31 20:06:33

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam grupowiczów,
> niedawno pytałam o kaszanke z grilla ale mam jeszcze jedną prośbę- może ktos
> ma sprawdzony przepis na rybke z grilla z góry dziękuję i pozdrawiam

osttanio pstrgi robilam : umyc ,pozolic,pieprz ,natarrlam zabkiem
czosnku,i duzo pietruszki do srodka i na zew. i na grill,na talerzu
cytryna ,maslo i pycha:)
pieczoone w folii smakuja mniej atrakcyjnie ,jak ugotowane ,polozoena na
grill pieknie sie spiecze skora.
p.

7. Data: 2006-08-01 11:33:02

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sabina" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam grupowiczów,
> niedawno pytałam o kaszanke z grilla ale mam jeszcze jedną prośbę- może
ktos
> ma sprawdzony przepis na rybke z grilla z góry dziękuję i pozdrawiam

u mnie na wsi są stawy..i tam nabywam droga kupna karpika...mozna niby kija
moczyc ale nie o to chodzi...

no i takiego karpika sie sprawia..patroszy...do brzuszka sie wsadza
wiechetek z ziół..a to zs szczawiu..i doskonała jest pokrzywa i jakis
szczypior.i natka pietruszki..i dobrze go w taka kratke do grilowania ryb
wmontowac ..i na wegielki...griluje sie smarując olejem lub oliwa.i obracać
trzeba co jakiś czas.....wazne zeby to ten dym przez sswobodnie rybke
owionął to mozna podrzucic gałązek jakich co dym aromatyczniejszy
spowodują..a podawać z cytrynka do skropienia ...i chłodnym białym winkiem
:)

wariant bardziej wykwintny to mozna obłozyc ryble liscmi np z winogrona jak
sie na działce pałęta..to sie lisc zwegla ..oddaje aromat..a w
srodku...mniam mniam miesko...zresztą te liście winogrona to do każdego
mieska pasuja;))

Marek

8. Data: 2006-08-01 11:38:12

Od: "adrian.o" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sabina napisał(a):
> Witam grupowiczów,
> niedawno pytałam o kaszanke z grilla ale mam jeszcze jedną prośbę- może ktos
> ma sprawdzony przepis na rybke z grilla z góry dziękuję i pozdrawiam

pstraga solimy pieprzymy, skrapiamy cytryna, odstawiamy na chwile

obsypujemy przyprawa do ryb knorr'a

do brzuszka wkladamy polplasterki cytryny i pietruszke, tam tez warto
sypnac przyprawy

grillujemy (bez zadnej folii) co jakis czas skrapiajac roztopionym maslem

ogolnie palce lizac

9. Data: 2006-08-02 13:35:41

Od: "darek" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo polecam sardynki,

kupuje w sklepie rybnym mrozona paczke sardynek, jest ich tam jakies 12
sztuk wielkosci 15-20 cm. Trzeba je odmrozic wypatroszyc i zdjac luski
ktore latwo schodza. Pozniej je nacieram roztworem czosnku soli i
papryki w oleju z oliwek i na gril. Wszyscyy palce liza no moze moja
corka mniej bo te rybki zawieraja bardzo drobne osci ktore sa bardzo
miekkie, kiedy pomoge je te osci usunac zjada wszystko tez ze smakiem.

Krewetki w marynacie koperkowej sa tez supper. Wogole wszelka ryba
jest stworzona na grill. Mam dla wiekszych rybek specjalny taki uchwyt
z drutu, to przypomina troszke wydluzona skorupe malza w to wkalda sie
rybke i mozna latwo przewracac z na obie strony bez klopotu ze rybka na
sie rozsypie na grilu.

Smacznego
Darek

sandacz w smietanie
Sos gorgonzolowo szpinakowy
Sos rybny - czy to normalne że tak śmierdzi?
ciastka
Mokka?