ryby,folia aluminiowa - jak?

1. Data: 2007-01-13 14:11:13

Temat: ryby,folia aluminiowa - jak?
Od: "Luka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Pierwszy raz się wziąłem za przyrządzanie ryby. W przepisach jest, by ułożyć
w naczyniu żaroodpornym i przykryć folią aluminiową - tzn. jak? Tylko górę,
czy wyścielić tą folią aby ryba była w nią zawinięta z każdej strony? Jeśli
tylko od góry to czemu ma to służyć - przecież naczynie ma pokrywkę...

Prosze o szybką pomoc...

Pozdr,
Luka

2. Data: 2007-01-13 15:44:27

Temat: Re: ryby,folia aluminiowa - jak?
Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Luka <g...@o...pl> napisał(a):

> [...]
Jeśli
> tylko od góry to czemu ma to służyć - przecież naczynie ma pokrywkę...

Nie, nie każde. Są naczynia wyglądające z grubsza jak prostokątna lub owalna
blaszka do ciasta - i one z reguły nie mają pokrywek. I takie naczynie
trzebaby z góry dokładnie przykryć folią.

Ania

3. Data: 2007-01-13 16:13:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Luka" <g...@o...pl> wrote in message
> [...]
> strony? Jeśli tylko od góry to czemu ma to służyć - przecież naczynie ma

Najprostszej odpowiedzi sam sobie udzieliłeś.

4. Data: 2007-01-13 18:55:46

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Luka napisał(a):

Pewnie juz zrobies, ale na nastepny raz. Nie trzeba wcale naczynia
zaroodpornego, wystarczy sol, pieprz (lub inne przyprawy jakie ci
pasuja) ja dodaje jeszcze masla troszke cebuli i natke pietruszki,
zawijam w aluminiowa folie i do piekarnika.

Janusz
Sorry nie mam polskiej literowki

5. Data: 2007-01-13 19:58:08

Od: "Luka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>pasuja) ja dodaje jeszcze masla troszke cebuli i natke pietruszki,
>zawijam w aluminiowa folie i do piekarnika.

no ale przepis dostałem z którego wynikało, że ryba musi być "zatopiona" w
sosie, więc patent z samą folią chyba odpada.

Dziękuje wszystkim za rady.
Ryba się udała, (no chyba, że goście na wyrost kulturalni byli...),
przykryłem i folią i pokrywką od naczynia... w myśl zasady by chuchać na
zimne ;)

Pozdr,
Luka

6. Data: 2007-01-13 21:59:16

Od: "Tess" <s...@s...be> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo lubie ryby z folii, sa zawsze bardzo soczyste i pelne smaku. A
do tego swietne dla poczatkujacych - proste do wykonania. Zajrzyj
tutaj, moze cos Ci sie przyda.
http://www.smakosz.be/przepisy/rybyowocemorza/pakiec
ikzlososiem.php
http://www.smakosz.be/przepisy/rybyowocemorza/pakiec
ikzokoniemnilowym.php
http://www.smakosz.be/przepisy/rybyowocemorza/lososp
obretonsku.php

7. Data: 2007-01-13 23:44:57

Od: Pawel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Luka wrote:

> [...]
> tylko od góry to czemu ma to służyć - przecież naczynie ma pokrywkę...

A ja czytajac tak sobie nuce: musi blondynka, musi blondynka, blondynka,
blondynka itd itd

8. Data: 2007-01-14 00:01:12

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Luka napisał(a):

> [...]
> Ryba się udała, (no chyba, że goście na wyrost kulturalni byli...),
> przykryłem i folią i pokrywką od naczynia... w myśl zasady by chuchać na

Nie mow nie jezeli ne sprobujesz, jest to wielokrotnie sprwdzany
przepis. Ryba zawinieta w folie bedzie tez we wlasnym sosie sprobuj
kiedys. Dawczyni przepisu tez tak robi, a podala ci taki przepis bo o
to pytales

Pozdrawiam Janusz

ZAGADKA
Jak nalezy obslugiwac maszynke do ravioli VASA
Co na obiad i kolację?
lodówka Liebherr czy Bosch?
Jak chcecie sie pośmiać, to zajrzyjcie :-)))))))))))))