rzecz o Prawdzie

1. Data: 2016-01-27 00:59:49

Temat: rzecz o Prawdzie
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2016-01-27 06:59:15

Temat: Re: rzecz o Prawdzie
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2016-01-27 07:16:35

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2016-02-19 02:24:22

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 27 stycznia 2016 00:59:51 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:

> połamać na krzyż nieustannie
> a później wpieprzać swe pierogi
> jak czarna wrona nienagannie
>
> możesz mi pisem coś rozdawać
> lub peowszczykiem naród grabić
> ale i tak świecie kochany
> nie masz praw tyle by mnie zabić

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/5134
54,ipn-dekomunizacja-przestrzeni-publicznej-nazwy-ul
ic-placow-mostow.html

Przy dokumentach gen. Kiszczaka był jego list, w którym prosił on, żeby chronić Lecha
Wałęsę - tak stwierdziła Maria Kiszczak w rozmowie z dziennikarzami. Jak zaznaczyła,
gdyby wiedziała o istnieniu tego zapisku wcześniej, nie przekazałaby archiwów męża do
IPN.
(...)
Wdowa po generale wyznała, że żałuje ujawnienia dokumentów, ponieważ "można to było
zrobić później". - Mój mąż i Lech Wałęsa to były dwie najważniejsze osoby przy
Okrągłym Stole. Mąż go chronił, uważał za bohatera - powtórzyła.
(...)
Dzisiaj szef IPN Łukasz Kamiński poinformował, że w dokumentach zabezpieczonych w
domu gen. Czesława Kiszczaka znajdują się m.in. teczka personalna i teczka pracy TW
"Bolek" oraz odręcznie napisane zobowiązanie do współpracy, podpisane: Lech Wałęsa
"Bolek".

- W teczce personalnej znajduje się koperta, a w niej odręcznie napisane zobowiązanie
do współpracy ze Służbą Bezpieczeństwa podpisane: Lech Wałęsa >>Bolek<<. Wśród
dokumentów znajdujących się w tej teczce są również m.in. odręczne, podpisane
pseudonimem >>Bolek<<, pokwitowania odbioru pieniędzy - mówił Kamiński.

- W teczce pracy tajnego współpracownika, liczącej 279 kart, w oryginalnych
okładkach, znajdują się liczne doniesienia tajnego współpracownika pseudonim
pseudonim >>Bolek<<. Część doniesień pisana jest odręcznie i podpisana pseudonimem
lata 1970-1976.

Jak poinformował prezes IPN, według opinii uczestniczącego w badaniu dokumentów z
domu gen. Kiszczaka eksperta archiwisty są one autentyczne.

ktoś może zakrzyknąć: to druga część wiersza!
ktoś inny: wiersz ożył! i w życie se wkroczył!
jeszcze nie tak w pełni nie encyklopedycznie.
już teraz wiesz drogi jak może być ślicznie...

jacek

Ubogacania kulturowego część nr.1
Kim są kontraktowcy?
Brytyjczycy właśnie poszli po rozum do głowy.
pl.sci.psychologia cuchnący globem ściek.
Agencja ratingowa Moody's ostrzega Polskę