Re: rzecz o słowiaństwie i Ukrainie

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 11 May 2019 13:56:15 -0700 (PDT)
Subject: Re: rzecz o słowiaństwie i Ukrainie
From: j...@o...pl

W dniu sobota, 4 maja 2019 07:12:29 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> ales sie wstrzelil, przez przypadek obejrzalem, hmmm, moze Interwencje,
> pewne osoby kameruja wszystko i skladaja zawiadomienia w miasteczku/wsi,
> policja i sady skrupulatnie to rozpatruja ludzie sa ukarani, za
> spoznienie we wlaczeniu lewej reki przy przejsciu przez ulice
>
> --
> gazebo

całkiem się ani nikogo nie wystrzelałem, choć proponuję wystrzelać wszystkich,
którzy twoją ojczyznę w sposób eksterminacyjny przejąć zechcą.

zawsze istnieją dopuszczalne granice.

prawo obowiązuje tylko wówczas, gdy jest mądre.
nakazy głupie, choćby nakazane przez prawo,
nie powinny być przestrzegane.

każdy z nas wie, co jest właściwe,
a jeśli nie wie, to nic nie wie.

jacek