rzecz o słowiaństwie i Ukrainie

11. Data: 2019-02-12 19:22:01

Temat: Re: rzecz o słowiaństwie i Ukrainie
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12/02/2019 o 07:23, j...@o...pl pisze:

> Gazebo, z Pana Boga nic nie można wyciągnąć dla czyjejś korzyści,
> chyba że Bóg na to zezwoli i będziesz o tym wiedział, że tak można,
> zgodnie też ze swoim sumieniem.
> U Niego nie da się powiedzieć coś nieuczciwie, bo byłoby to więcej
> niż sam sobie zarzuciłbyś mógł.
> Po prostu Boga nie da się badać, chyba że On sam,
> przy okazji twojej uczciwości, pozwoli się "okazjonalnie" zbadać.

nie takie wiwisekcje sie robilo

> Wierz mi, że u Boga nie ma Słów nieuczciwych.
>
> jacek

nie rozmawialem wiec nie wiem, wierzacy jestem srednio na jeza, a jesli
chodzi o bogow to w ogole

--
gazebo

12. Data: 2019-03-04 07:46:40

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 12 lutego 2019 19:22:02 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> nie takie wiwisekcje sie robilo

:))) znaczy na zwierzętach, takich jak ja na przykład:)
na mnie naprawdę wiwisekcji robić nie musisz,
bo po prostu nic ci ona nie da, co wynika z wielu względów.
ale oczywiście zawsze możesz:)

> nie rozmawialem wiec nie wiem, wierzacy jestem srednio na jeza, a jesli
> chodzi o bogow to w ogole

no dobrze już, dobrze, gazebo.
ja mam na imię jacek, a jak ty?

13. Data: 2019-03-04 08:06:36

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

"rozumiem cię"

natomiast ja ciebie tylko słyszę.

14. Data: 2019-03-04 19:58:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/03/2019 o 06:46, j...@o...pl pisze:

> :))) znaczy na zwierzętach, takich jak ja na przykład:)

dokladnie tak, poczytaj co robili Japonczycy w trakcie IIWS
> na mnie naprawdę wiwisekcji robić nie musisz,
> bo po prostu nic ci ona nie da, co wynika z wielu względów.
> ale oczywiście zawsze możesz:)

nie utrzymam skalpela :)

> no dobrze już, dobrze, gazebo.
> ja mam na imię jacek, a jak ty?

altanka, moj drogi, cokolwiek mozna myslec o nickach, moj powstal w
absolutny przypadek, jednak altanka ma swoje skojarzenia, prawda?

--
gazebo

15. Data: 2019-03-04 19:59:40

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/03/2019 o 07:06, j...@o...pl pisze:

> "rozumiem cię"
>
> natomiast ja ciebie tylko słyszę.

moze to o mnie spiewali: people talking without speaking

--
gazebo

16. Data: 2019-05-04 01:29:30

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 19:59:41 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> moze to o mnie spiewali: people talking without speaking

jeśli tak by było, byłbym znów, choćby na chwilę, najszczęśliwszą istotą
wszechświata.

jacek

17. Data: 2019-05-04 02:04:00

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 19:58:50 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> dokladnie tak, poczytaj co robili Japonczycy w trakcie IIWS

przeczytam, jeśli napiszesz. jednak czytałem co Ukraińcy i Niemcy robili,
więc mała szansa, że coś w bestialstwie ludzi mi unaocznisz.
chyba, że zechcesz gadać o praworządności, której nigdy na tej planecie nie było.
i o wolności, ze możesz ze skałki przepastnej na skałkę z dziećmi przechodzić,
swoimi dziećmi, tak samo jak ty bożymi.

wolność jest niezastępowalna; w każdej sytuacji i każdym wymiarze.
wolność trzeba dobrze rozumieć, nawet gdyby prawo zabraniało ją tak rozumieć,
że dziecko może na drzewo usposobione, choćby w National, do goszczenie wejść.
wolność jest wówczas, że gdy prawo zabrania ci zapalenia ogniska
na twym własnym terenie, to nikt na ciebie nie doniesie, a choćby doniósł
straż nie przybędzie, bo wszyscy to dokładnie dokładnie rozumieją.

jacek

18. Data: 2019-05-04 07:12:26

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/05/2019 o 01:04, j...@o...pl pisze:

> [...]
> na twym własnym terenie, to nikt na ciebie nie doniesie, a choćby doniósł
> straż nie przybędzie, bo wszyscy to dokładnie dokładnie rozumieją.

ales sie wstrzelil, przez przypadek obejrzalem, hmmm, moze Interwencje,
pewne osoby kameruja wszystko i skladaja zawiadomienia w miasteczku/wsi,
policja i sady skrupulatnie to rozpatruja ludzie sa ukarani, za
spoznienie we wlaczeniu lewej reki przy przejsciu przez ulice

--
gazebo

19. Data: 2019-05-11 22:56:15

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 4 maja 2019 07:12:29 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> [...]
> policja i sady skrupulatnie to rozpatruja ludzie sa ukarani, za
> spoznienie we wlaczeniu lewej reki przy przejsciu przez ulice

całkiem się ani nikogo nie wystrzelałem, choć proponuję wystrzelać wszystkich,
którzy twoją ojczyznę w sposób eksterminacyjny przejąć zechcą.

zawsze istnieją dopuszczalne granice.

prawo obowiązuje tylko wówczas, gdy jest mądre.
nakazy głupie, choćby nakazane przez prawo,
nie powinny być przestrzegane.

każdy z nas wie, co jest właściwe,
a jeśli nie wie, to nic nie wie.

jacek

20. Data: 2019-05-11 23:01:34

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 11 maja 2019 22:56:17 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
>
> zawsze istnieją dopuszczalne granice.
>
> prawo obowiązuje tylko wówczas, gdy jest mądre.
> nakazy głupie, choćby nakazane przez prawo,

tak odnosząc się do ostatniej sytuacji z kodowanym strajkiem nauczycieli,
to zawsze i wszystkim uczciwym ludziom było wiadome, że to zwykłe s.....syństwo,
co udowodnić mogę bez problemu w świetle prawdziwego prawa.

[ Gilbert M. Masters, Wendell P. Ela ] Introduction to Environmental Engineering and Science 3rd Edition Solutions
[ Trevor Wegner ] Applied Business Statistics: Methods and Excel-based 4th Edition Solutions
[ Chun Wa Wong ] Introduction to Mathematical Physics: Methods & Concepts 2nd Edition Solutions
[ Philpot Timothy A ] Mechanics of Materials: An Integrated Learning System, 4th Edition Solutions
[ Chris Rorres, Howard Anton ] Elementary Linear Algebra: Applications Version, 11th Edition Solutions