rzeszów a może spotkanie???

1. Data: 2003-03-14 17:27:00

Temat: rzeszów a może spotkanie???
Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no właśnie proponowałam to juz trochę temu na grupce, dziewczyny z rzeszowa
i okolic może spotkamy się??? inne moga to dlacego my nie??? czekam na
propozycje, wiem, że jest nas tu kilka więc do dzieła, miło by było tak na
żywo przy kawce no nie?

pozdrawiam i czekam na odzew
esterka

1. Data: 2003-03-14 19:01:04

Temat: Re: rzeszów a może spotkanie???
Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pozdrawiam i czekam na odzew
> esterka

no to ja sie odzywam !!! z mila checia sie spotkam na zywo. z rzeszowianek
znam tylko Kasie, chetnie poznam inne rzeszowianki. dziewczyny ! koniecznie
przyniescie swoje dzielka male i duze ( Kasia: czekamy na dziecko-pande
:-))))

maja (Rzeszow)

1. Data: 2003-03-14 21:31:20

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maju to z rzeszowa tylko ja, ty i Kasia? a może ktoś jeszcze, wszystko jedno
ja i tak chcę się spotkać na żywo.

esterka

1. Data: 2003-03-17 08:18:55

Temat: Odp: rzeszów a może spotkanie???
Od: "HANIA" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i ja jeszcze jestem. Już nikt o mnie nie pamięta? Nie udzielam się ostatn
io na grupce, bo czasu mi brakuje, ale staram się regularnie czytać.
Fajnie będzie się spotkać. Czekam na propozycje co do daty i miejsca spotkan
ia.
Hania (Rzeszów)
gg 3266206

1. Data: 2003-03-17 15:23:34

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze w piatek to spotkanko ? po poludniu na przyklad ? komu pasuje ?

maja

1. Data: 2003-03-17 15:46:02

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez bym optowala za mila cukierenka, bo na moich 40 paru metrach byloby
troche ciezko :-))) Hania, esterka ! odezwijcie sie, czy wam pasuje. nie
wiem tylko, ktroa to mialaby byc cukiernia - chodzi o przestronny stol do
prezentacji robotek :-) hihihi

maja

1. Data: 2003-03-17 17:06:12

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

może byc piątek jestem bardzo za tylko nie wiem w jakim miejscu bo np w
Bulandzie na 3 Maja to są małe stoliki czekam więc na propozycje miejsca i
czasu bo ja nie znan za dobrze lokali w rzeszowie z braku czasu nie chadzam
do nich

pozdrawiam esterka

ps nie mogę już doczekać się spotkania

1. Data: 2003-03-18 06:21:38

Od: "HANIA" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla mnie też może być w piątek. A co do miejsca to zdaję się na Was, jakoś
przez ostatnie lata tyle w Rzeszowie się pozmieniało, że zupełnie straciłam
orientację w rzeszowskich knajpkach i cukierenkach.
Hania (Rzeszów)
gg 3266206

1. Data: 2003-03-18 07:47:27

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no to dobrze jesteśmy umówione na piątek ja proponuję godzinę 17.00 lub
18.00 no a gdzie to może jednak w bulandzie na 3 Maja. Chyba ,że ktoś ma
inny pomysł

pozdrawiam esterka

ps. musimy sie umówić co do znaku rozpoznawczego np kram z robótkamina
stoliku :-)

chwale sie!
Konie
Do Oli Bigos