rzeszów i okolice spotkanie

1. Data: 2004-02-20 16:02:12

Temat: rzeszów i okolice spotkanie
Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczęta
ostatnie spotkanie o ile mnie pamięć nie myli było w starym roku :)
najwyższa pora więc by znowu się spotkać proponuję spotkanko w przyszłym
tygodniu w czwartek piątek lub w sobotę mam nadzieję że uda się nam tym
razem spotkać większą grupką niż ostatnio, czekam na propozycję dokładnego
terminu tzn. dzień i godzina
i proszę beż żadnych wykrętów mam nadzieję ze zjawią się wszyscy z Rzeszowa
i okolic

pozdrawiam was cieplutko
esterka

1. Data: 2004-02-21 18:35:48

Temat: Re: rzeszów i okolice spotkanie
Od: "zjaba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alez ja bardzo chetnie !!! pasuje mi w czwartek i piatek, bo w sobote mam
18-tke kuzynki :-) godzina obojetna. musze sie pochwalic nowymi wyrobami
przeciez :-)

maja (Rzeszów)

1. Data: 2004-02-22 18:28:50

Od: "Aga S." <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

zjaba <z...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> 18-tke kuzynki :-) godzina obojetna. musze sie pochwalic nowymi wyrobami

O, ja mam ferie jeszcze przez tydzień (już tylko...:-(), może by mi się udało
z moimi butelkami i słoiczkami:-)?...Ale będę wiedziała w ostatniej chwili, bo
mam gościa:-)

1. Data: 2004-02-22 22:21:05

Od: "Hania" <h...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

No ja niestety cały tydzień pracuję do godz. 19, a w sobotę do 14, więc
marnie się składa. No cóż, może następnym razem uda mi się dotrzeć na
spotkanie.
Pozdrawiam
Hania

1. Data: 2004-02-23 08:50:32

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-02-20 17:02, Użytkownik esterka napisał:

Ja powinnam być, jeśli będzie po 17 :)
Może uda mi się córkę namówić.
Jeśli chodzi o dzień to dostosuję się:)

b.
p.s. Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojego adresu

1. Data: 2004-02-24 15:33:25

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczęta, w takim razie to ja ustalam termin spotkania na czwartek na
godzinę 18.00 tradycyjnie w kawiarni NOT (mam nadzieję że wszyscy wiedzą
gdzie to jest) proszę was tylko byście jeszcze potwierdziły że przyjdziecie,
bellu koniecznie postaraj się zabrać córkę, Aga a ty oczywiście zabierz
swojego gościa jeśli tylko będzie miał ochotę no i nie zapomnijcie o
wszelakich swoich robótkach i jak zwykle dla nowych :) znakiem rozpoznawczym
jest gazetek robótkowa

pozdrawiam was cieplutko
esterka

ps. 14 lutego zaręczyłam się :)

1. Data: 2004-02-24 15:53:06

Od: "Annach" <a...@A...pccom.info> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "esterka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> esterka
> ps. 14 lutego zaręczyłam się :)

GRATULACJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

--
Annach
GG#3201174

1. Data: 2004-02-24 16:35:37

Od: "zjaba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratulacje !!!!
ps. pewnie ja sie spoznie, bo mi mezus wizyte u ginki poknocil. zamiast
mnie zarejestrowac na 16, to na 17.15. wiec czekajcie na mnie. Esterka,
gdybym widziala, ze w poczekalni tlok, to ci zadzwonie na komorke.

maja z brzuszkiem

1. Data: 2004-02-24 18:07:34

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pozdrawiam was cieplutko
> esterka
>
> ps. 14 lutego zaręczyłam się :)

Super, duzo szczescia i milosci ponad miare!!!!!

Ewa , co 14 lutego jakis czas temu slub wziela z Ukochanym, a teraz sie o
dwa prezenty w tym dniu razem z mezusiem wykloca, hihihi

1. Data: 2004-02-24 21:48:20

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny dziękuję za gratulacje :) jak to miło mieć się komu pochwalić :)

maju napewno będziemy na ciebie czekać zabiorę mamę mojego Wojtka mam
nadzieję że z twoim brzuszkiem wszystko porządku trzymaj się cieplutko i do
zobaczenia

--
esterka

Re: druty-kto zna wzór plastry miodu