rzeszów spotkanie

1. Data: 2003-08-17 17:44:37

Temat: rzeszów spotkanie
Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

już sama nie wiem czy spotykamy się czy nie, proszę jeszcze raz o ustalenie
terminu, i potwierdzenie przybycia

--
esterka

1. Data: 2003-08-18 09:43:03

Temat: Re: rzeszów spotkanie
Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja bardzo chetnie ! moze byc sroda ????
maja

1. Data: 2003-08-18 13:46:37

Od: "HANIA" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydawało mi się, że jesteśmy umówione na spotkanie dzisiaj tj. 18 sierpnia o
godzinie 18 w Rynku, chyba że coś mi umknęło?
Czy mam rozumieć, że spotkanie jest odwołane?
Pozdrawiam
Hania (Rzeszów)
gg 3266206

1. Data: 2003-08-18 14:32:27

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm, ja też tak sądziłam.
Ja prosto z pracy więc sie spóźnie jakies 15 minut.W każdym razie będę sie
rozglądac do 18,30 jak nikogo nie dojrze to ide do domciu.

--
Kasia (Rzeszów)

1. Data: 2003-08-18 18:55:35

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

chyba się trochę zamieszało, faktycznie miałyśmy się dzisiaj spotkać, ale ja
jestem ostatnio tak zakręcona że sama nie wiem co gdzie i kiedy (w sobotę
wesele przyjaciół a jeszcze nie mam prezentu, nie mówiąc o innych rzeczach),
dlatego bardzo przepraszam, a zwłaszcza Kasię która się wystała w mieście i
nikt nie przyszedł, jeśli wiec możecie spotkać się w środę to dajcie znać,
mam nadzieję że tym razem się uda nam spotkać

--
esterka

1. Data: 2003-08-18 20:39:11

Od: "HANIA" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spotkanie się odbyło. Była Kasia i ja. Były pyszne lody i było bardzo miło.
Co do środy to ja raczej nie dam rady, ale serdecznie pozdrawiam

Hania (Rzeszów)

Czy ktoś zna ten format .wxs?
xxx religijne
prosba o wzory