rzezucha

1. Data: 2001-02-20 11:39:45

Temat: rzezucha
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zasialam rzezuche, rosla sobie tydzien i juz jej nie ma- zjedzona. Teraz
rosnie druga i trzecia zmiana.Zamiast sztucznych rzodkiewek , ogorkow ,
pomidorow i innych takich szuwarkow.A ile witamin...

Namawiam do siania i plonow zbierania:))

Jola L-L

1. Data: 2001-02-20 12:01:47

Temat: Re: rzezucha
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał...
> [...]
> pomidorow i innych takich szuwarkow.A ile witamin...
>
> Namawiam do siania i plonow zbierania:))

To już wiem, że mnie dzisiaj zobaczą w sklepie z nasionkami, bo chyba w
domku już nie mam...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-02-20 12:34:04

Temat: Odp: rzezucha
Od: "Asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jola L-L <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:96tkt7$pr8$...@n...tpi.pl...
> Zasialam rzezuche, rosla sobie tydzien i juz jej nie ma- zjedzona.

czy macie jakies ciekawe przepisy z rzezucha w roli glownej?
AsiaS- takze rzezuchomanka ale zjadajaca ja sama jako przekaske:)

1. Data: 2001-02-20 12:53:26

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asias" <a...@p...onet.pl> napisał...
> [...]
>
> czy macie jakies ciekawe przepisy z rzezucha w roli glownej?
> AsiaS- takze rzezuchomanka ale zjadajaca ja sama jako przekaske:)

kukurydza, pomidor, rzeżucha, majonez i wymieszać

1. Data: 2001-02-20 20:27:56

Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamiast rzodkiewek proponuje kielki rzodkiewki sa pyszne na kanapke i do
salatek a latwe do wychodowania
pozdrawiam Aga

a...@a...com.pl
http://nasze-dzieci.dobrestrony.pl/dzieci/julia_litw
in/index.htm

1. Data: 2001-02-20 21:09:19

Od: "jara" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jola L-L

> Ja w moich dwóch kiełkownikach sieję na zmianę oprócz rzeżuchy jeszcze
rzodkiewkę,fasolkę mung,słonecznik i pszenicę. Wszystko to ze smakiem jest
zjadane przez domowników jako dodatek do surówek i na kanapki. Pozdrawiam.
Grażyna >

1. Data: 2001-02-20 21:24:11

Od: "Agu" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Takze kielki pszenicy, fasolki mung i slonecznika sa godne polecenia.
Pozdrowienia, Agu.

1. Data: 2001-02-21 07:18:32

Od: "Dorota Basista" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja zawsze dodaje rzezuchy do serka bialego + sol i pieprz, ewentualnie na
swiezutki chlebus z maselkiem, posolic i jest rewelacyjne.

Dorota

1. Data: 2001-02-21 07:55:35

Od: "Ela" <e...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie kochani. Nie mowicie o przepisach z pomidorami o tej porze roku, bo
az zal sie na sercu robi!!!
Ela

1. Data: 2001-02-21 08:38:01

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@b...com.pl> napisał...
> Ludzie kochani. Nie mowicie o przepisach z pomidorami o tej porze roku, bo
> az zal sie na sercu robi!!!
> Ela

A to czemu?
--