Re: rzucanie palenia

From: "Fiona" <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: rzucanie palenia
Date: Sun, 29 Sep 2002 20:57:17 +0200

Użytkownik jac <j...@i...pl [antispam]> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:an518a$820$...@n...tpi.pl...
> Czesc,
>
> Mam pytanie odnosnie objawow towarzyszacych "rzucaniu palenia". Osoba pali
> od ok 10lat srednio 10 - 15 papierosow dziennie.
>
> Od 2 tyg. probuje rzucic palenie ale towarzysza temu lekkie sensacje tzn.
> jest b. nerwowa, chudnie mimo prawidlowego odzywiania (tzn tak jak do tej
> pory) + duzo slodyczy. Czy sa to normalne objawy towarzyszace rzucaniu
> palenia?

Objawy, jezeli o takowych mowimy moga byc rozne.To wszystko zalezy od
czlowieka,jeden chudnie, drugi tyje.A wiec sa to normalne objawy. Nerwowy
jest prawie kazdy.(to minie),najlepiej znalezc sobie duzo zajec zeby nie
miec czasu.A najbardziej to zalezy jak dana osoba mocno pragnie rzucic
palenie.Jak chce to rzuci.Ja tez palilam 10 lat i juz 3 lata nie pale a moj
maz po 10 latach palenia nie pali 2 lata.A wiec mozna rzucic i mozna przezyc
te rozne objawy ,ktore towarzysza przy rzuceniu.Ja nie mialam akurat zadnych
objawow.

>Jak dlugo to moze potrwac?
Nie ma regulki, kazdy inaczej to przechodzi.Mysle ze po miesiacu wszystko
wroci w 100% do normy.
Powodzenia Fiona