są jeszcze 2 oliwki do kupienia w rzeszowie

1. Data: 2004-12-30 20:33:05

Temat: są jeszcze 2 oliwki do kupienia w rzeszowie
Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w hurtowni kwiatów ostały sie jeszcze dwie oliwki ok 20cm wysokości cena
15-20 zł (za swoją miesięc temu dałem 15) już puszcza nowe listki stała
nieruchomo i nagle bardzo szybko z 10 nowych listków)
pozdrawiam noworocznie grupowiczów

2. Data: 2004-12-30 20:35:47

Temat: Re: są jeszcze 2 oliwki do kupienia w rzeszowie
Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gg 146236

3. Data: 2005-01-04 17:03:10

Od: Jasio P <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek napisał:
> [...]
> 15-20 zł (za swoją miesięc temu dałem 15) już puszcza nowe listki stała
> nieruchomo i nagle bardzo szybko z 10 nowych listków)

a jaka hurtownia/ adres?

szybka kasa @@@@$$$$$$$
szkółka w Czechach
Re:rukola-uzupełniając o