Re: sad

1. Data: 2002-09-17 13:43:58

Temat: Re: sad
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech P" <d...@p...com.pl> wrote in message news:am5c6r$rdl$1@news2.tpi.pl...

> zaraz ktos poda cyferki i to przypadkowo dobrane np 6 i 9 , ale na sadach
> tez sie znaja:):)

Nie mow, ze one sa dobrane przypadkowo! :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

2. Data: 2002-09-19 21:01:10

Temat: Re: sad - Michalowi
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:ykGh9.130019$N9.21869691@twister.neo.rr.com...
> [...]
>
> Pozdrowienia,
> Michal
>
> -- wedle teori prowdopodobienstwa - jak chodzi O MATEMATYKE, to dobrane
przypadkowo i bez sensu.
Raczej maja stanowic dowod na to, ze
1. matematyka nie jest nauka oderwana od zycia
2. matematyka nie jest nauka czysto teoretyczna.
ciekawe, czy JAKO MATEMATYK to potwierdzisz?
a swoja droga - mozebys Marcie zaproponowal jakies jabloneczki? chetnie
takie, po ktorych nie wspinalyby sie weze!, po co ZNOWU narazac nas na
grzech!
Wojtek

3. Data: 2002-09-21 22:52:23

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech P" <d...@p...com.pl> wrote in message news:amdev9$p9h$1@news2.tpi.pl...

> Raczej maja stanowic dowod na to, ze
> 1. matematyka nie jest nauka oderwana od zycia
> 2. matematyka nie jest nauka czysto teoretyczna.
> ciekawe, czy JAKO MATEMATYK to potwierdzisz?

Zgadza sie. Czasem zycie dogania matematyke i mozna ja zastosowac :-)

> a swoja droga - mozebys Marcie zaproponowal jakies jabloneczki? chetnie
> takie, po ktorych nie wspinalyby sie weze!, po co ZNOWU narazac nas na
> grzech!

Niestety na jabloniach i wezach, poza historia biblijna, sie nie znam.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz