sadzenie drzewa - strona juz gotowa

1. Data: 2002-06-03 13:55:49

Temat: sadzenie drzewa - strona juz gotowa
Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pelne sprawozdanie ze spotkania na Woli w 101 fotografiach i złośliwym,
opublikowanym na grupie, liście Janusza Czapskiego ;-) już na stronie grupy
pod adresem:
http://ogrody.agrosan.pl/sadzimy_drzewo/pomnik.html

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

2. Data: 2002-06-03 16:39:23

Temat: Re: sadzenie drzewa - strona juz gotowa
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@h...pl> napisał w
wiadomości news:adfsjt$5ej$1@news.tpi.pl...
> Pelne sprawozdanie ze spotkania na Woli w 101 fotografiach

Świetne fotografie choć w niewielkim stopniu oddające klimat spotkania,
urodę dam i Jagodowej Woli, inteligencję Panów, głos słowików w starym
parku, i.... , a co będę się wyzewnętrzniał... - trzeba było
przyjechać!!!!!!

i złośliwym,
> opublikowanym na grupie, liście Janusza Czapskiego ;-)

Ja złośliwy? Ja złośliwy?? List złośliwy??? Domagam się byś natychmiast
pokazał gdzie byłem złośliwy! ??????
Toż przecież najłagodniejszy tekst jaki od 10 lat napisałem.:-)))))
Bo na złośliwościach mi nie zależało gdyż było naprawdę fantastycznie
(przynajmniej dla mnie) i... zazdrość tylko chciałem wzbudzić tych, którym
się tyłka nie chciało w ten wspaniały weekend ruszyć...
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2002-06-04 21:07:11

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

>zazdrość tylko chciałem wzbudzić tych, którym
> się tyłka nie chciało w ten wspaniały weekend ruszyć...

i wzbudziłeś.

Ania

4. Data: 2002-06-05 05:40:36

Od: "katarzyna sornat" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote in message ...

>zazdrość tylko chciałem wzbudzić tych, którym
>się tyłka nie chciało w ten wspaniały weekend ruszyć...<

dla mnie niestety odleglosc nie do pokonania, chcialam uczestniczyc w
kosztach tabliczki, ktora miala zrobic Magdalena, ale dowiedzialam sie, ze
nie zrobila. Nie wiem w jaki sposob moglabym wziac udzial w calym
przedsiewzieciu, ale jesli ktos ma jakies pomysly to bardzo prosze o
kontakt.
katarzyna

5. Data: 2002-06-07 19:06:19

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

O ile mi wiadomo tabliczka caly czas jest w planach. W kazdym razie ten duzy
kamien na pierwszym planie na zdjeciach grupowych to podklad pod tabliczke.

6. Data: 2002-06-08 04:39:06

Od: "katarzyna sornat" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski wrote in message ...
>O ile mi wiadomo tabliczka caly czas jest w planach. W kazdym razie ten
duzy
>kamien na pierwszym planie na zdjeciach grupowych to podklad pod
tabliczke.<

to cos zle zrozumialam w takim razie, dziekuje za wyjasnienia. Z mojej
wymiany korespondencji z Magda wynika, ze bedzie sie Ona mogla tym zajac za
jakis czas, wiec bede z Nia ustalac szczegoly.
Jeszcze raz dziekuje.
katarzyna

male zielone na wierzbie (ale nie gruszki)
Świerk
"Dzikie jagody"
Co to za pnacze?
osutka sosny?