sadzonki winorośli

1. Data: 2002-11-08 14:24:22

Temat: sadzonki winorośli
Od: "EljotNes" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedy i jak najlepiej uzyskać sadzonki winorośli z dorosłego krzewu
i jak je potem sadzić
bo jak zwykle najlepsze winogrona są cudze
nara

2. Data: 2002-11-13 12:11:46

Temat: Re: sadzonki winoro?li
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EljotNes" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> kiedy i jak najlepiej uzyskać sadzonki winorośli z dorosłego krzewu
Z końcem zimy, albo b.wczesną wiosną! Można też "ciachać jesienią", ale
trzeba je sensownie do wiosny przechowac.
Jak? Uciąć zeszłorocznę łozę.
> i jak je potem sadzić
???? Zwyczajnie. Włożyć do ziemi i już! :-)
> bo jak zwykle najlepsze winogrona są cudze
Guzik prawda! Najlepsze są własne! :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2002-11-15 07:23:35

Od: "EljotNes" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z końcem zimy, albo b.wczesną wiosną! Można też "ciachać jesienią", ale
> trzeba je sensownie do wiosny przechowac.
> Jak? Uciąć zeszłorocznę łozę.
> ???? Zwyczajnie. Włożyć do ziemi i już! :-)

słyszałem coś o pozostawieniu tylko 2 pąków z których wyrosna liscie

> Guzik prawda! Najlepsze są własne! :-)))

tylko po co sadzic odmiane którą już się ma

> Pozdrawiam :-)

Grzegorz

4. Data: 2002-11-15 10:17:53

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> słyszałem coś o pozostawieniu tylko 2 pąków z których wyrosna liscie

Oczywiście! Do ziemi wkłada się krótki kawałek łozy z jednym lub dwoma
oczkami.

> tylko po co sadzic odmiane którą już się ma
Aaaaa, jeżeli w tym kontekście to masz 100 % racji.
Jednakże jeżeli ma sie super odmianę to nieźle jest zrobić z niej kilka
sadzonek na podarunki dla przyjaciół! :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

5. Data: 2002-11-18 15:58:31

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@p...pl> writes:

> Oczywiście! Do ziemi wkłada się krótki kawałek łozy z jednym lub
> dwoma oczkami.

Pozwolę się nie zgodzić: do ziemi wkłada się długi kawałek łozy, na
którym pozostawia się jedno, dwa górne oczka.

> Jednakże jeżeli ma sie super odmianę to nieźle jest zrobić z niej
> kilka sadzonek na podarunki dla przyjaciół! :-)

Albo chociaż łozę przesłać.

Pozdrawiam,
Grzesiek

PS. [prywata] Janusz, za łozy dziękuję, jutro pójdą do ziemi. :-)
--
Żołądkowiec, krążąc po Lublinie,
Intonował hymny żalu: ,,Blinie,

6. Data: 2002-11-18 18:43:43

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek
>
> PS. [prywata] Janusz, za łozy dziękuję, jutro pójdą do ziemi. :-)

Januszu? Czy resztę już spaliłeś? Czy masz zwyczaj wkładania do wiadra z
piaskiem? I do piwnicy?

--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

7. Data: 2002-11-18 19:42:35

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Januszu? Czy resztę już spaliłeś? Czy masz zwyczaj wkładania do wiadra z
> piaskiem? I do piwnicy?
Nie spaliłem i nie mam zwyczaju do wiadra.:-)))
To co warto ukorzeniać porozdawane zostało, a resztą Darek się zajął bo ma
"lepszą rękę" do ukorzeniania ode mnie. Wiosną będziemy chyba mieli cos na
podarunki.... :-))))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

8. Data: 2002-11-18 19:55:09

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ma
> "lepszą rękę" do ukorzeniania ode mnie. Wiosną będziemy chyba mieli cos

Taka nieformalna spółka?
To mi się podoba.
;-)

9. Data: 2002-11-19 08:21:26

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Nov 2002, Janusz Czapski wrote:

Witam,

> [...]
> "lepszą rękę" do ukorzeniania ode mnie. Wiosną będziemy chyba mieli cos na

Niestety bedzie to wiosna 2004 lub jesien 2003.

Pozdr.

D.P.

10. Data: 2002-11-19 17:23:01

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Janusz Czapski
> Wiosną będziemy chyba mieli cos na
> podarunki.... :-))))
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

To może wirtualną nagrodę z konkursu mam szansę odebrać :-( Panie
przewodniczący.
:-) Bogusław R.

pytanie o zwalcznie komarów
Doświetlanie kwiatów zimą w mieszkaniu...
@ Masz oczko wodne ? ? ?
sadzenie cytrusów
Śnieg