samowystarczaloność

1. Data: 2003-06-28 18:12:32

Temat: samowystarczaloność
Od: "Elwis" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to znaczy kiedy ktoś stara się za wszelką cenę być samowystarczalnym,
chodzi o dziewczynę, bo tylko ten przypadek mnie interesuje?

Kto coś o tym się wypowie?

1. Data: 2003-06-28 18:17:14

Temat: Re: samowystarczaloność
Od: "Vesemir" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elwis" <e...@b...pl> napisał w wiadomości
> Co to znaczy kiedy ktoś stara się za wszelką cenę być samowystarczalnym,
> chodzi o dziewczynę, bo tylko ten przypadek mnie interesuje?
>
> Kto coś o tym się wypowie?

ambitna, inteligentna, zaradna, skrzywdzona w przeszłości, zdająca sobie
sprawę że może liczyć tylko na siebie, dziewczyna z tajemnicami przeszłości,
po przejściach
????????

Vesemir

1. Data: 2003-06-28 18:32:10

Od: Adam Wysocki <g...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 28 Jun 2003, Elwis wrote:

> Co to znaczy kiedy ktoś stara się za wszelką cenę być samowystarczalnym,
> chodzi o dziewczynę, bo tylko ten przypadek mnie interesuje?

Boi się zranienia. Właśnie to przerabiam.

--
Pozdrowienia * Adam Wysocki * g...@s...tpi.pl g...@g...pl
GG 1234 * RLU 265791 * GSM +48505439030 * CB 10 * g...@l...net.pl

1. Data: 2003-06-28 18:42:40

Od: "Karmakoma" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Co to znaczy kiedy ktoś stara się za wszelką cenę być samowystarczalnym,
> chodzi o dziewczynę, bo tylko ten przypadek mnie interesuje?

to znaczy, ze dziewczyna nie liczy ze facet rozwiaze za nia wszystkie
problemy... a w przypadku odejscia lub smierci partnera latwiej powinna
wrocic do normalnego zycia. praktyczne. i rozsadne.

pozdrawiam

Karmakoma.

1. Data: 2003-06-28 20:32:26

Od: <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elwis" <e...@b...pl> napisał w wiadomości
> Co to znaczy kiedy ktoś stara się za wszelką cenę być samowystarczalnym,
> chodzi o dziewczynę, bo tylko ten przypadek mnie interesuje?

Mam to samo.
Po prostu nie chcę się drugi raz na kimś zawieść.
Najłatwiej jest więc się zabezpieczyć i być samodzielnym.

m.

1. Data: 2003-06-28 21:02:40

Od: Adam Wysocki <g...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 28 Jun 2003 c...@w...pl wrote:

> Po prostu nie chcę się drugi raz na kimś zawieść.
> Najłatwiej jest więc się zabezpieczyć i być samodzielnym.

Cholera... To może ty mi wytłumaczysz jej zachowanie... :/

1. Data: 2003-06-28 21:25:58

Od: <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@a...org> napisał w wiadomości

> Cholera... To może ty mi wytłumaczysz jej zachowanie... :/

Ona ma to samo, nie chce się naciąć.
Taka blokada psychiczna.
Człowiek dostaje kopa, potem sobie coś ubzdura i w tym tkwi.
Akurat jesli chodzi o samowystarczalność to samo w sobie
nie jest to tak szkodliwe jak innego rodzaju zaburzenia w postrzeganiu
rzeczywistości ;-)
Jak np. postawa "faceci to świenie, won z nimi!" ;-)
Acz kolwiek.. myślę że u niej to takie trochę na pokaz, żebyś miał
co zdobywać :-) Tylko nie licz że się przyzna ;-)

m.

1. Data: 2003-06-28 22:14:32

Od: Adam Wysocki <g...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 28 Jun 2003 c...@w...pl wrote:

> Ona ma to samo, nie chce się naciąć.

Pewnie tak. Albo jest zakochana w kimś na zabój...

> Człowiek dostaje kopa, potem sobie coś ubzdura i w tym tkwi.

Oj, tak. Ja jeszcze chyba nie dostałem mocnego... Jak myślisz?

> Akurat jesli chodzi o samowystarczalność to samo w sobie
> nie jest to tak szkodliwe jak innego rodzaju zaburzenia w postrzeganiu
> rzeczywistości ;-)
> Jak np. postawa "faceci to świenie, won z nimi!" ;-)

Dzisiaj mi napisała na GG coś podobnego.

> Acz kolwiek.. myślę że u niej to takie trochę na pokaz, żebyś miał
> co zdobywać :-) Tylko nie licz że się przyzna ;-)

Na razie nie wiem, jest sprzeczna. Bardzo.

1. Data: 2003-06-28 22:47:58

Od: <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie tak. Albo jest zakochana w kimś na zabój...

Nie sądzę.

> Oj, tak. Ja jeszcze chyba nie dostałem mocnego... Jak myślisz?

Myślę że nie :-)
Z tego co wiem na razie opierasz się głownie na złudzeniach.
Nie dostałeś jeszcze takiego porządnego kopa, i obys nie dostał!
Są tacy co przechodzą to bezboleśnie ;-)
Z tym że uczuciowości i emocjonalności odmówic Ci nie można! :-)
Więc masz predyspozycje, a co.. chcesz dostać jakiegoś kopa? ;-)

> Na razie nie wiem, jest sprzeczna. Bardzo.

Co chcesz.. kobieta! ;->

m.

1. Data: 2003-06-28 22:48:40

Od: Adam Wysocki <g...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 29 Jun 2003 c...@w...pl wrote:

> Nie sądzę.

Napisała mi, że jest...

> Z tego co wiem

O mnie wiesz bardzo dużo, właściwie najwięcej :)

[snip]

No tak ;)

--
Pozdrowienia * Adam Wysocki * g...@s...tpi.pl g...@g...pl