samozniszczenie

1. Data: 2002-03-24 19:51:28

Temat: samozniszczenie
Od: "Mazi" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy myślicie, że można sobie zrobić krzywdę używając jedynie psychiki i
toksycznych myśli.

pozdrawiam
Mazi

1. Data: 2002-03-24 21:43:10

Temat: Re: samozniszczenie
Od: "Sonda" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mazi <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7lh6j$f0l$...@n...tpi.pl...
> czy myślicie, że można sobie zrobić krzywdę używając jedynie psychiki i
> toksycznych myśli.
>
> pozdrawiam
> Mazi

Mysle ze mozna zrobic sobie wielka krzywde..........

1. Data: 2002-03-24 23:01:37

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sonda" <s...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik Mazi <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:a7lh6j$f0l$...@n...tpi.pl...
> >
> Mysle ze mozna zrobic sobie wielka krzywde

nie tylko sobie, wezmy na przyklad cesarza Nero...

1. Data: 2002-03-25 00:24:53

Od: "Mała" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasne, można się zadręczyć i do tego popadac w różnego rodzaju obsesje, a te
odbijają sie dodatkowo na otoczeniu...nie mówiąc już o własnym nastroju..
Pozdrawiam MAŁA

1. Data: 2002-03-25 13:12:20

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mazi" napisal:
> czy myślicie, że można sobie zrobić krzywdę używając jedynie
> psychiki i toksycznych myśli.

Zdecydowanie. Szkodzimy nie tylko sobie (marny zywot, ktory moze skonczyc
sie nawet samobojstwem), ale takze osobom bliskim, ktore chca pomoc a nie
potrafia.

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-03-25 13:53:17

Od: "Konop" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy myœlicie, że można sobie zrobić krzywdę używajšc jedynie psychiki i
> toksycznych myœli.

Jasne. Takie myśli mogą powoli wyniszczać człowieka, a w końcu go zabić...
Tak jest z większością samobójców.
Konop

1. Data: 2002-03-27 19:40:00

Od: "ha`br`th" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy myślicie, że można sobie zrobić krzywdę używając jedynie psychiki i
> toksycznych myśli.
>
> pozdrawiam
> Mazi

Nie wiem, czy dobrze odbieram motyw, ale zdaje mi się, że autor powyzszego
postu miał co innego na myśli niż psychiczne wyniszczenie istoty? :-] Ja w
każdym razie widzę to fizycznie, rodzaju samospalenia (AFAIK większość ofiar
tego zjawiska była bardzo daleka od szczęścia)
--------
"W świecie nie ma nic paranormalnego
poza naszym ograniczonym rozumowaniem natury."
mailto:haan@3575244494
http://nameless.wox.org
Registered Linux user number 251320.

stres