sarkoidoza - co to takiego?

1. Data: 2004-05-17 05:25:24

Temat: sarkoidoza - co to takiego?
Od: "Andrzej B." <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mojego ojca radiolog stwierdzil sarkoidoze - I okres. Ojciec ma 85 lat a
bedac w obozie w Dachau w czasie II wojny chorowal na gruzlice. Czy to moga
byc jakies powiklania po tylu latach? co to za choroba w ogole? Ojcu nic nie
dolegalo a podczas co polrocznych badan zauwazono zmiany.
Jaka jest szansa na wyleczenie tej przypadlosci u osoby starszej i rokowania
na przyszlosc? Moze ktos z grupowiczow pomoze
dzieki z gory
Andrzej
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2004-05-17 07:16:28

Temat: Re: sarkoidoza - co to takiego?
Od: "Jacek Kawecki" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej B." <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
rokowania
> na przyszlosc? Moze ktos z grupowiczow pomoze

Może to Ci coś wyjaśni:

http://klio.umcs.lublin.pl/~drumil/pio/sarkoid.html

J.K.

3. Data: 2004-05-17 09:28:06

Od: "Iwona" <i...@W...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej B. ( a...@g...pl ) napisał:
> U mojego ojca radiolog stwierdzil sarkoidoze - I okres. Ojciec ma 85 lat a
> bedac w obozie w Dachau w czasie II wojny chorowal na gruzlice. Czy to
> moga byc jakies powiklania po tylu latach?

Nie sadzę.

> [...]
> Jaka jest szansa na wyleczenie tej przypadlosci u osoby starszej i
> rokowania na przyszlosc? Moze ktos z grupowiczow pomoze

Ja zachorowałam na sarkoidozę, gdy miałam niespełna 30lat (nigdy nie
chorowałam na gruźlicę), tak że nie potrafię odpowiedzieć jak to ma się do
wieku podeszłego.
Leczono mnie przez dwa lata Encortonem 5mg. Od 10lat w stanie remisji.

Pozdrawiam
Iwona

bolące stawy
za dużo śliny
ceny witamin - jak to jest?
etapy zycia plodowego
informacje dla osób chorych przewlekle w Małopolsce i wojewodztwach osciennych