schemat i wzór

1. Data: 2007-03-05 19:37:32

Temat: schemat i wzór
Od: p...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Mam do Was prożbę czy może macie schemat tych słodkich misiów Taddy
Teddy ale bym chciała prośić o takie z serduszkami i numerami na
mulinę Ariadna chcęm takie obrazki zrobić dla Mojej Mamy na Jej
urodziny.
Oraz proszę Was o schemaciki takie do kuchni np: 2marchewki, groszek,
filiżanka itp., chcem takie wyszyć obrazki Dla Mamy do kuchni na
Dzień Matki bo mojej Mamie strasznie to sie podoba widzała takie w
gazecie. proszę wszystkich o pomoc. ślicznię dziękuję z góry

2. Data: 2007-03-05 20:06:19

Temat: Re: schemat i wzór
Od: "Ola" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
> [...]
>Dzień Matki bo mojej Mamie strasznie to sie podoba widzała takie w
>gazecie. proszę wszystkich o pomoc. ślicznię dziękuję z góry

Co do misiów TT to tu http://cross-chris.narod.ru/schems/teddy/teddy.htm
jest sporo wzorków, część z serduszkami. Schematy się ściąga klikając z
napisy pod obrazkami. Tylko, że tam jest rozpiska na muline Anchor, nie
wiem, czy w ogóle misie TT są na mulinę Ariadny.. może wypowie się jakiś
spec :)

Pozdrawiam.
Ola

---
avast! antywirus: Wychodzace wiadomosc czysta. | Baza sygnatur wirusow (VPS):
000721-1, 2007-03-03
Data skanowania: 07-03-05 21:06:21

3. Data: 2007-03-05 20:25:42

Od: "shenna.j" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Mar, 20:37, p...@w...pl wrote:
> [...]
> Dzień Matki bo mojej Mamie strasznie to sie podoba widzała takie w
> gazecie. proszę wszystkich o pomoc. ślicznię dziękuję z góry

Ja niestety tylko znalazłam to http://photofile.ru/users/lucijena/2276918/

Pozdrowienia Shenna.j

4. Data: 2007-03-07 13:04:33

Od: "Zosia" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu jest duży album z miskami

http://photofile.ru/users/marketa/2380838/
Pozdrowienia Zosia

5. Data: 2007-03-07 20:22:24

Od: "Zosia" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tu też masz ładne misie i nie tylko
http://timici.multiply.com/photos/album/11
Pozdrowienia Zosia

6. Data: 2007-03-07 22:27:25

Od: "Ada " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniu,tu http://photo.163.com/photos/tyj2003130/55045489/#p1 znajdziesz
mnóstwo kuchennych wzorków.Może coś wybierzesz,bo jest 10 stron

Haft płaski - szukam lawendy
Google prepares for China Flu
kubuś i przyjaciele
cuś takie do zwijania włóczki